یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ملکی گلستان

حوزه/ شرکت باشکوه مردم بصیر ایران اسلامی در تجمع 9 دی، علاوه بر جلوگیری از شکل گیری فتنه های جدید، توطئه های دشمنان را خنثی و آنان را ناامید و مایوس کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از گلستان، حجت الاسلام والمسلمین ملکی، امروز در تجمع بزرگداشت یوم الله نهم دی در گرگان با اشاره به روایتی از امام علی (ع) که می‌فرمایند "نابینایی چشم راحت تر است از بی بصیرتی"، اظهار داشت: روایت امام (ع) نشان  می‌دهد که بصیرت ملت می‌تواند کلید حل مشکلات باشد .

وی ادامه داد: با بررسی تاریخ اسلام درمی یابیم هر شکستی که به مسلمانان وارد شده از بی بصیرتی و ناآگاهی بوده و حماسه 9 دی نشان دهنده بصیرت مردم در حوادث تلخ فتنه 88 بود که توطئه دشمن را خنثی کرد.

عضو شورای حوزه علمیه استان گلستان خاطر نشان ساخت: بصیرت خواص و ولایت پذیری آن‌ها می‌تواند چراغ راهی برای مردم باشد. اگر خواص در این زمینه وظیفه خود را به خوبی انجام دهند مردم با قدرت بیشتری در میدان‌ها حضور پیدا می‌کنند.

مدیر حوزه علمیه استان گلستان افزود: شرکت باشکوه مردم بصیر ایران اسلامی در تجمع 9 دی، علاوه بر جلوگیری از شکل گیری فتنه های جدید، توطئه های دشمنان را خنثی و آنان را ناامید و مایوس کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی در پایان با بیان این نکته که ملت ما از عاشورا درس می‌گیرد، گفت: باید مراقب باشیم که در اوضاع غبار آلود راه را برای دشمنا ن هموار نکنیم.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha