جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
مومنی اصفهان

معاون تهذیب و تبلیغ مرکز مدیریت حوزه اصفهان با تاکید بر اینکه دشمنان و فتنه گران به دنبال حذف ولایت فقیه هستند، گفت: آنان در پی اسلامی سازگار با منافع خویش هستند.

حجت الاسلام سید حسین مومنی،  در گفتگو با خبرنگار حوزه در اصفهان پیرامون تحلیل و بررسی شاخصه های حماسه 9دی اظهارداشت: درسالروز ۹دی مردم با دفاع از ارزش های ولایت نشان دادند مردمی دیندار بصیر و مومن هستند که دین و ارزش هایشان را هرگز رها نمی کنند و از آن دفاع خواهند کرد.

وی افزود: ۹دی ماه تجلی غیرت دینی و بصیرت مردم است و در برهه هایی از تاریخ مردم مقابل فتنه سکوت کرد و عواقب دردناک آن را دیده است.

وی گفت: کار دشمن از بین بردن اسلام است اما ما باید نقشه های دشمن را بشناسیم، باید بدانیم که دشمن تمام نیرو خود را بر از بین بردن روحانیت و تشیع ناب قرار داده است و به دنبال اسلامی سازگار با منافع خویش است.

حجت الاسلام مومنی  ادامه داد: ما باید توجه و دقتی بیش از پیش بر مبانی خود داشته باشیم تا بتوانیم بر سیل همه جانبه دشمن مقابله کنیم و پاسداری کنیم.

وی تصریح کرد:  ولایت فقیه باید مورد توجه قرار بگیرد، اگر کسی خود را از تعصبات خالی کند و نگاهی به جهان و اسلام و کشور داشته باشد بر خود واجب می داند که از ولایت فقیه دفاع کند ولو اینکه از لحاظ فکری با ولایت فقیه همراه نباشد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha