دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نعمت اللهی قزوین

حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این که در 9 دی ماه قدرت اجتماعی دیگری از کشور به نمایش گذاشته شد و می توان آن را روز باشکوه و حماسی پیوند امت با ولایت نامید.

حجت الاسلام علی نعمت الهی، مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در قزوین بیان کرد: وقتی دشمنان قسم خورده انقلاب در خارج و برخی هم در داخل کشور فتنه هایی را طراحی کرده و دلخوش بودند که با این اتفاقات بالاخره به اهدافشان می رسند، حماسه 9 دی ماه آب سردی بود که بر روی حرارت  آنها ریخته شد و به یک باره آنها را خاموش کرد و دشمنان فهمیدند که جامعه ایران زنده است.

وی افزود: طبق نظر جامعه شناسان، رهبری که در راس هرم قدرت است، اگر بین مردم و باورها پیوند برقرار کند قدرت اجتماعی به وجود می آید.

این مسئول فرهنگی ادامه داد:  قدرت اجتماعی از جمله قدرت های مهم است که از دل قدرت سیاسی بیرون می آید و هر قدرت سیاسی که دارای قدرت اجتماعی بیشتری باشد پایه های آن مستحکم‌تر و مشروعیتش بالاتر خواهد بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین بیان کرد: در روز 9 دی ماه 88  قدرت اجتماعی دیگری در کشور خلق شد و به وضوح مشاهده کردیم که همه آحاد ملت یکپارچه آمدند و در دفاع از  ارزش ها فریاد زدند.

حجت الاسلام نعمت الهی اظهار کرد: مردم در این روز در حمایت از ولایت فقیه که رکن اصلی جامعه دینی و سیاسی است، به صحنه آمدند که آثار و برکات آن را در جامعه دیدیم.

وی افزود: در تقسیم بندی اتفاقاتی که پیرامون ما می افتد یک سری امور را امور عادی و متداول می دانیم، اما وقتی که از حالت عادی خود خارج شده و پا را فراتر می گذارد، به یک پدیده چشم گیر و فراگیر تبدیل می شود و 9 دی ماه هم چنین پدیده ای بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین بیان کرد: در 9 دی ماه یک حرکتی مثل  22 بهمن بلکه فراتر از آن اتفاق افتاد، جمعیتی را شاهد بودیم که آمدند و یک حماسه خلق کردند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha