سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
توسلی نژاد - مرکز خدمات قزوین

حوزه / مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین به منظور ترویج و توسعه فرهنگ قرض الحسنه، استفاده از فناوری های نوین بانکی و تسریع در ارائه خدمات به طلاب، اقدام به صدور بیش از یک هزار و 700 کارت خدمات کرده است.

حجت الاسلام محمد توسلی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین با اعلام این خبر گفت: مرکز خدمات حوزه های علمیه به منظور ترویج و توسعه فرهنگ قرض الحسنه و با هماهنگی و استفاده از فناوری های نوین بانکی و با هدف بهبود، تسهیل و تسریع در ارائه خدمات اقدام به صدور خدمات کارت نموده تا ضمن بهره گیری از وجوه در اختیار طلاب و روحانیون، پاسخ گویی مناسب تری به بخشی از نیازهای آنان داشته باشد.

وی افزود: این کارت با تعامل بانک ملی ایران صادر شده و از این پس تمام پرداختی های مرکز خدمات به افراد تحت پوشش به این کارت واریز می گردد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: وجوه پس انداز شده در این کارت به عنوان پس انداز قرض الحسنه نزد صندوق بوده و دارنده کارت می تواند هر گونه واریزی به عنوان پس انداز یا برداشت وجهی با این کارت داشته باشد.

حجت الاسلام توسلی نژاد گفت: انجام کلیه عملیات بانکی از طریق شعب بانک ملی ایران، دستگاه های خودپرداز شبکه بانکی کشور، استفاده از تلفن بانک ملی ایران، پایانه های فروش شیبکه بانکی کشور، سرویس های اینترنتی بانک ملی ایران و در گاه های خرید اینترنتی شبکه بانکی کشور از جمله خدمات  قابل استفاده کارت صندوق قرض الحسنه مرکز خدمات حوزه های علمیه می باشد.

وی در پایان گفت: تاکنون 1 هزار و 750 عدد از این کارت ها برای طلاب حوزه علمیه قزوین صادر و در آنان طلاب قرار گرفته و صدور تعداد دیگر نیز در دست اقدام است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha