یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 341845
۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱
قرآن

حوزه / مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر قزوین با بیان اینکه نتیجه برنامه های فرهنگی باید در زندگی مردم ملموس باشد، تدبر در قرآن را لازمه تکامل انسان معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام ابوالفضل مفیدی‌کیا، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر استان قزوین در مراسم افتتاحیه  مراسم افتتاحيه اولين جشنواره قرآني «نجواي آسماني» بیان کرد: تأمل و تدبر در قرآن کریم لازمه رشد و تکامل انسان است و زمانی برنامه‌های فرهنگی مؤثر خواهد بود که تأثیر آن در زندگی روزانه آحاد جامعه ملموس و رفتار آن‌ها قرآنی باشد.

وی گفت: برای بهره مندی هرچه بیشتر از آموزه های قرآنی باید تمامی کسانی که در عرصه قرآن فعالیت می کنند بکوشند تا با تفسیر و تفکر در آیات، هرچه بیشتر به این سرچشمه رشد و تکامل نزدیک شوند.

حجت الاسلام مفیدی کیا، در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: شور و شعور مردم در حماسه 9 دی ماه که اقشار مختلف جامعه در آن حضور داشتند نمونه ای از تبعیت از قرآن در مورد ولایت پذیری بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر استان قزوین  خاطرنشان ساخت: سر دادن ندای دوری از نفاق و پایبندی به اصول و ارزش‌های اسلامی در حماسه 9 دی ماه، آثار رفتار قرآنی و پیروی مردم از آموزه های قرآنی بود که به وضوح می شد در این حماسه لمس کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha