شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تجمع فیضیه

حوزه/ طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با تجمع در مدرسه علمیه فیضیه حماسه 9 دی را گرامی داشته و بر بیعت مجدد خود با ولایت و آرمان های انقلاب تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مراسم با شکوه تجمع طلاب و اقشار گوناگون مردم در پاسداشت حماسه 9 دی صبح امروز در مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مدیران حوزه، اعضای جامعه مدرسین و نمایندگان بیوت مراجع عظام تقلید برگزار شد، طلاب مدارس علمیه و همچنین گروه های مختلف اجتماعی با شعارهای انقلابی این روز بزرگ را گرامی داشتند.

بر اساس این گزارش؛ مردم با شعارهایی همچون «ما اهل کوفه نیستیم، ذلت نمی پذیریم»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر اسرائیل»، «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند»، «فتنه گر فتنه گر، مرگت باد مرگت باد» و با در دست داشتن پرچم های جمهوری اسلامی ایران و سخنان و تصاویری از مقام معظم رهبری با فریاد «هیهات منا الذله» عزم و اراده خود را برای پاسداری از حریم ولایت و انقلاب اسلامی نشان دادند.

مراسم شعرخوانی توسط یکی از طلاب شاعر از جمله بخش های این مراسم بود که با استقبال حاضران مواجه شد.

سخنران اصلی این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی بود که در سخنانی به تشریح ابعاد مختلف فتنه و وظایف طلاب و روحانیون در این عرصه پرداخت.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha