شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
موسوی درچه

امام جمعه درچه گفت: امت اسلامی ایران در پی حرمت شکنی فتنه گران به ارزش های اسلامی به خیابان آمدند حماسه 9دی را آفریند.

حجت الاسلام و المسلمين موسوي، امام جمعه شهرستان درچه استان اصفهان، ضمن گراميداشت یوم الله  روز 9 دي ماه در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان گفت: روز 9 دي ماه براي هميشه در تاريخ ماند و به فرموده رهبر انقلاب براي هميشه به عنوان سند بصيرت اين مردم نسبت به ولايت خواهد بود لذا بايد اين روز را به مانند روزهاي مهم ديگر با صلابت و پرشور از آن يادكنيم.

امام جمعه درچه افزود: سران فتنه با عملكرد خود در سال 88 و سكوت خود در برابر حرمت شكني روز عاشورا نتوانستند ميان خود و باطل خط مرزي تشكيل دهند پس بنابراين آنها نيز به نوعي جز حرمت شكنان عاشوراي 88 هستند .

حجت الاسلام موسوي تصریح کرد : اثر حضور به موقع مردم در صحنه قبل از فرمان رهبر انقلاب نشان دهنده بينش عميق مردم بوده كه بايد بسيار به آن پرداخت زيرا مردم زماني كه احساس كردند ديگر اصل اسلام به خطر افتاده است وارد صحنه شدند و در مقابل گروه هاي تجزيه طلب و بي دين و ضد انقلاب ميدان زور آرمايي را از آنها پس گرفتند.

امام جمعه درچه خاطرنشان ساخت: لازمه بصيرت تقويت تحليل اخبار صحيح در خود است تا دشمن نتواند از جهل و بي اطلاعي ما سواستفاده كرده و خدايي نكرده اسلام و رهبري را در تگناي قرار دهد. زيرا حوادث مانند كربلا به جهت جهل مردم و قطع ارتباط با رهبر و ولايت شكل گرفت كه بايد ما نيز از حوادث مانند كربلا درس عبرت بگيريم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha