سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 341730
۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶
تجمع

حوزه/ مسئول روابط عمومی بسیج طلاب و روحانیون کشور از برگزاری تجمع طلاب حوزه تهران به مناسبت دهه بصیرت خبرداد.

مسئول روابط عمومی بسیج طلاب و روحانیون کشور  در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری «حوزه»، از برگزاری اجتماع عظیم طلاب  و فضلای حوزه‌های علمیه استان تهران خبر داد و گفت: در این تجمع طلاب و فضلا، اساتید حوزه و مسئولین حوزوی حضور خواهند داشت.

این مقام مسئول، افزود: این اجتماع روز چهارشنبه دهم دی ماه ساعت 9 صبح به همت مدیریت حوزه‌های علمیه برادران و خوهران استان تهران و با حضور گسترده علما، فضلا، فرهیختگان، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه استان تهران در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد. 

کامیاب،با اشاره به اهداف این اجتماع گفت: هدف از برگزاری این اجتماع عظیم، بزرگداشت و زنده نگه داشتن حماسه تاریخی و ماندگار یوم الله 9 دی است که با این اجتماع به فتنه‌گران و کسانی که می‌خواهند یوم الله 9 دی فراموش شود، می‌گوییم که ملت ایران جنایت فتنه گران و حماسه بصیرت ملت در روز 9 دی را فراموش نخواهد شد.

وی، با اشاره به برگزاری این همایش عظیم خاطرنشان ساخت: در این تجمع عظیم طلاب علاوه بر مسئول بسیج طلاب و روحانیون کشور ، یکی از مسئولین نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیز به ایراد سخن خواهد پرداخت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha