شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بصیرت

حوزه / همایش گرامیداشت 9دی و بصیرت افزایی با حضور بیش از 300 طلبه شیعی و سنی، در ایرانشهر برگزار می گردد.

حجت الاسلام میرخانی، مسئول بسیج طلاب ایرانشهر، در گفتگو با خبرنگار گروه استانها خبرگزاری «حوزه»  با گرامیداشت 9دی، اظهارداشت: 9دی یادآور حماسه ای دیگر در برگ زرین انقلاب اسلامی ایران است که تا علاوه بر اثبات پیوند ناگسستنی مردم  با ولایت، کمر دشمنان اسلام را شکست.

وی با اشاره به نقش روحانیون در ایجاد آگاهی های مردم، افزود: از اقشاری که در وقایع 88 پیش قدم بوده و به دفاع از ولایت پرداختند، روحانیت بودند که علاوه بر بصیرت افزایی، نقشه های دشمنان را برای مردم بازگو می کردند.

حجت الاسلام میرخانی، افزود: امسال هم در آستانه پنجمین سالگرد حماسه 9دی ، طلاب شیعه و سنی ایرانشهر گردهم آمده و ضمن تجدید پیمان با ولایت و آرمان های انقلاب اسلامی ، باردیگر پیشرو بودن علما را به صورت عملی به مردم یادآور خواهند شد.

وی ادامه داد: همایش بصیرت افزایی طلاب شیعه و سنی ایرانشهر،فردا 9دی با حضور بیش از 300 طلبه شیعه و سنی و هم چنین علما و بزرگان هر دو مذهب در مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) این شهر برگزار می شود.

این مقاممسئول، گفت: در این همایش که در آستانه هفته وحدت نیز می باشد، امام جمعه های شیعه و سنی شهرستان ایرانشهر به ایراد سخد خواهند پرداخت.

انتهای پیام 18/313

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha