پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
9 دی

حوزه/ 9 دی شروع حرکت و فرهنگ عزت خواهی به ندای هل من ناصر مقتدای خویش در ایران بود.

به گزارش خبر گزاری «حوزه» متن بیانیه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به مناسبت 9دی بدین شرح است:

استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و پیر استعمار انگلیس سالهاست که علاو بر استفاده از جنگ سخت جهت مقابله با جهان اسلام،  از جنگ نرم به عنوان حربه ای برنده تر استفاده کرده و می کند.

روزهای واقعه در تقدیر انسانها ست ، اگر روز واقعه ای نبود، مردم ، چگونه تفاوت مردان بزمی و شعاری را می یافتند و حادثه تلخ فتنه 88 جزئی از هستی شناسی شیعه بود که تا واقعۀ ظهور امتداد خواهد داشت.

هنوز یادمان نرفته که عده ای از کسانی که خود را یار امام می دانستند با گفتار و رفتار آب به آسیاب دشمن می ریختند و تا آنجا پیش می رفتند که دشمن خواب بر اندازی این نظام مقدس را در ذهن بپروراند.

شکی نیست که این افراد از درون با رسانه های بیگانه همکاری داشته اند، و همین قدرت رسانه بود که به  نظام جمهوری اسلامی آمدو آتش فتنه را که در دورن کشور شعله ورشد بود به خاموش کرد.

 انعکاس اقدام فتنه گران در هتک حرمت به امام حسین(ع) و حمله به عزادران حسینی و پاره  کردن تمثال مبارک امام خمینی (ره) خود اقدامی به موقع بود  که مردم را نسبت به این جماعت نااهل ، آگاه و بصیر کرد و مردم به ندای مولا و مقتدایشان حضرت امام خامنه ای لبیک گفته و حماسه عظیم 9 دی را خلق کردند.  لذا 9 دی درتاریخ انقلاب عظمتی وصف ناشدنی در مهار فتنه داشته است.

9 دی، عرق شرم را درطول تاریخ به خاطر بی بصیرتی در ماجرای سقیفه پاک کرد. 9دی، سوزش و خیانت جمل و نهروان را کمی خنک کرد و از تکرار غربت 25 ساله جلوگیری نمود.

9 دی شروع حرکت و فرهنگ عزت خواهی به ندای هل من ناصر مقتدای خویش در ایران  بود. ولی پایه های کاخ سفید در مکان و کاخ سبز در معاویه را لرزاند و بالاخره نهم دی مانور  اعلام آمادی یاران آخر الزمان مهدی (عج) بود.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ضمن پاسداشت حماسه 9 دی از خواص بی بصیرت می خواهدکه هر چه سریع تر موضع خود را نسبت به فتنه مشخص کنند و بیش از این باسکوت خود آب به آسیاب دشمن نریزند و همچنین طلاب و فضلای حوزه را با تأسی از رهنمود های حکمیانه رهبر فرزانه انقلاب به شرکت گسترده در تجمع بزرگداشت این روز سرنوشت ساز دعوت می نماید.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha