جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

حوزه/ نهمین نشست دوره هفتم مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با حضور رییس ستادکل نیروهای مسلح در سالن اجتماعات جامعه مدرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، رییس مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم امشب در این  این مراسم در سخنانی اظهارداشت: این نشست پیرو جلسه هیأت رئیسه مجمع نمایندگان با آیت الله یزدی و پیشنهاد وی مبنی بر تهیه طرح جهت کادرسازی در حوزه علمیه قم به منظور تامین نیازهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس ماموریت های روحانیت تشکیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد افزود: با توجه به اهمیت موضوع تصمیم بر آن شد که قبل از واگذاری طرح به کمیسیون خاص این موضوع در این نشست مطرح و براساس نظرات و دیدگاه های نمایندگان نسبت به چگونگی تهیه طرح و ابعاد آن تصمیم گیری و به جمع بندی مناسبی برسیم.

وی در خصوص محورهای مورد بحث گفت: " نحوه احصاء نیازهای نظام بر اساس مأموریت های روحانیت در حوزه های گوناگون"، " نحوه شناسایی جامع طلاب و فضلاء حوزه علمیه قم و استعدادهای آنها متناسب با نیازهای نظام"، " نحوه فراهم نمودن زمینه رشد علمی و غیرعلمی نیروهای شناسایی شده جهت تامین نیازهای نظام در موضوعات دیگر مرتبط با طرح مذکور" از جمله محورهای نهمین نشست دوره هفتم مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم است.

لازم به ذکر است، در این نشست که با سخنرانی جمعی از نمایندگان طلاب شهرهای مختلف همراه بود، جلسه با حضور حداکثری وارد دستور جلسه شد و محورهای مطرح شده مورد بررسی قرار گرفت.

دستور جلسه نهم، هفتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با سخنرانی موافقین و مخالفینی همراه بود که هر یک به ایراد نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام   313/17

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha