شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام رضوی مهر

حوزه/ نایب رئيس مجمع نمايندگان طلاب وفضلای حوزه با اشاره به نامه رهبری به جوانان اروپا گفت: دشمن در غافلگیری تاکتیکی نوین در عصر کنونی قرار گرفت و مهمترین پیام را از بالاترین مقام مسئول در جهان اسلام دریافت نمود.

حجت الاسلام رضوی مهر در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» با بیان این که نامه رهبری در حساس‌ترین شرایط و مهم‌ترین وضعیت، استراتژی کنونی را به نفع اسلام رقم زد اظهار کرد: پیام تمام عیار رهبر انقلاب در عین علمیت، درایت، تدبیر  همراه با حکمت و مملو از عاطفه در بیداری فطرت‌ها بود.

وی بیان کرد: دشمن در غافلگیری تاکتیکی نوین در عصر کنونی قرار گرفت و بالاترین پیام را از بالاترین مسئول در جهان اسلام و از رفیع‌ترین منبر گویا، از قلمی پرمحتوا، حکیمی دانا و نایب حضرت مهدی(عج) در عصر غیبت دریافت نمود.

نایب رئيس مجمع نمايندگان طلاب با اشاره به اینکه پیام رهبر انقلاب دفاع از مظلومیت اسلام بود گفت: اهمیت پیام رهبری به حدی است که باید سال‌ها در همایش‌ها و سمینارهای مختلف مورد پژوهش محققان جهان اسلام قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: جهان کنونی تشنه پیامی بود که از افراط و تفریط عاری باشد و مطابق با عقلانیت، فطرت، دانش و مفاهیم اسلامی با ملت‌ها سخن بگوید.

حجت الاسلام رضوی مهر افزود: این پیام چون مرهمی شفابخش قلب جریحه‌دار مسلمین را شفا بخشید و چنان ابری سخاوتمندانه، جوانان جهان را به تأمل و تحقیق در مورد تمامیت اسلام دعوت کرد.

وی ابراز داشت: پیام رهبر انقلاب سخن روز در بین جوانان اروپا را به خود اختصاص داد و هر اهل فطرت و دور از عصبیت و تعصب را در واکنش به سوی دین خواهی، حقیقت‌یابی و فطرت جویی وا داشت.

نایب رئيس مجمع نمايندگان طلاب با بیان اینکه پیام رهبر تیر خلاصی را به قلب اتاق فکر طراحان اسلام ستیزی که از سوی حکومت سلطه، استکبار و صهیونیست ترویج می‌شود را رغم زد گفت: این پیام برگ زرینی بر کتاب قطور تاکتیک‌های علمی و فرهنگی اقتباس شده از سیره پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین(ع) است.

وی بیان کرد: امروز شیعه و سنی افتخار می‌کند که مرزبان عقیدتی اسلام بیدار و هوشیار است و با اقدام به موقع تمام مرزهای جغرافیایی را در می‌نورد و ایفای نقش می‌نماید.

حجت الاسلام رضوی مهر با اشاره به اینکه امروز بیداری اروپا رقم خورد گفت: جوانان اروپایی حضور دلسوزی مهربان، دین‌باور، خدامحور، عاشق بشریت،  مخالف بمب هسته‌ای و ذرات خانه‌ها، عامل مهرورزی، پیوند دهنده دل‌ها، عامل معنویت در ادیان اسلام، مخلصی فداکار و سیدی با صلابت را احساس می‌کنند.

وی گفت: امروز مجموعه یک میلیارد و پانصد میلیون دوستدار پیامبر(ص) عظمت فکری و احاطه علمی مقام معظم رهبری را احساس کردند

انتهای پیام/313/30

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha