پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
12

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه کرمانی های قم از برگزاری مسابقه «مقاله نویسی در قالب مستندات قرآنی و روائی نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی»، ویژه طلاب مدارس حوزه علمیه استان قم خبرداد.

 حجت الاسلام عبدالجلیل محمودی در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقه گفت: در این برهه حساس حرکت به سمت ایجاد تمدن نوین اسلامی موضوعی است که تحلیلگران خارجی و داخلی را مات ومبهوت کرده است.

وی افزود: سران غرب از بازتاب نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکایی به هراس افتاده اند.

مدیر مدرسه علمیه کرمانی های قم بیان داشت معاونت پژوهشی مدرسه علمیه کرمانی های  برای پاسداشت مقام والای شهدا و یاد و نام خاطره امام خمینی(ره)، مسابقه مقاله نویسی در قالب مستندات قرآنی و روائی نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا ویژۀ طلاب مدارس علمیه حوزه استان قم را برگزار می کند؛ بنابراین از همه طلاب درخواست می شود در این مسابقه علمی و فرهنگی شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان می­توانند آثار خود را تا 10 اسفندماه  سال جاری، در قالب فایل word به سایت مدرسه علمیه کرمانی­ها به نشانی http://ansarolmahdi.net ارسال و یا به معاونت پژوهشی مدرسه علمیه کرمانی ها واقع در خیابان ارم – جنب هتل ارم مدرسه علمیه کرمانی تحویل دهند.

حجت الاسلام محمودی یادآورشد: قرعه کشی  نفرات برتر این مسابقه همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) اعلام خواهد شد و به نفرات برتر جوایزی اهدا می گردد.

 انتهای پیام:40/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha