پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حسین حیدری - دانشگاه آزاد قزوین

حوزه/ پیام اخیر مقام معظم رهبری مرزها جغرافیای پشت سر گذاشته و علاوه بر به چالش کشیدن اردوگاه استکبار، فصل جدیدی از عزت و بالندگی را برای امت اسلامی به ارمغان آورده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حسین حیدری، در نشست خبری با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا، گفت: گرایش جوامع غربی به دین مبین اسلام هر روز بیشتر شده و این مسئله فرصت مناسبی است تا به معرفی این دین الهی و کامل بپردازیم.

وی، معرفی چهره پلید اسلام آمریکایی و جاهلیت مدرن است را از تاثیرات این پیام دانسته و افزود: مخاطب قرار دادن جوانان، معرفی چهره پلید جبهه استکبار و دعوت آنان به کاوش و تحقیق درباره اسلام از طریق منابع اصیل دینی یعنی قرآن و عترت(ع)از برجستگی های این پیام ارزشمند است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین عنوان کرد: ارائه تصویری روشن و شفاف از اسلام بر خلاف تبلیغات مسموم غربی ها، نشان می دهد که تقابل جدیدی بین حق و باطل شکل گرفته و رهبر معظم انقلاب حقیقتاٌ اردوگاه و جبهه استکبار را با چالش های اساسی مواجه کرده است.

وی یادآور شد: هشدارهایی که رهبر معظم انقلاب در این پیام داده اند نیز بسیار جالب و قابل تامل است و نشان دهنده جایگاه رفیع و ارزشمند ولایت فقیه است که در تمام عرصه ها می درخشد.

حجت الاسلام حیدری اظهار کرد: این پیام در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر و با استقبال بسیار چشمگیر جوانان و همچنین شخصیت ها و نظریه پردازان جوامع اسلامی و غربی مواجه شد.

وی از بسیج تمام ظرفیت های نهاد رهبری با بهره گیری از سایر ارگان ها برای تبیین لایه های مختلف این پیام پر محتوا خبر داد و افزود: با برنامه ریزی و تدابیری که اندیشیده شده و با هم اندیشی صاحب نظران، نخبگان و فرهیختگان و به ویژه جوانان مومن و عزیز بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha