شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
توسلی نژاد قزوین

حوزه/ پیروزی انقلاب ایران، جهان بینی خاصی که در مقابل دین علم شده بود را کنار زد و در عصری که عزت و شوکت اسلامی توسط استعمارگران به نابودی کشانده می شد، موجب تجدید حیات سیاسی و اجتماعی اسلام شد.

حجت الاسلام محمد توسلی نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره)، با تکیه بر ایمان و باورهای اسلامی و با شعار "نه شرقی، نه غربی، جمهورس اسلامی" به وقوع پیوست و با سرنگونی رژیم خودکامه شاه، مسلمانان جهان را بیدار کرد.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی باعث ورود باورهای دینی و مذهبی به عرصه سیاسی و اجتماعی جامعه شد و می توان گفت که با وقوع انقلاب، دوره نوزایی باورهای دینی آغاز شد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: ره آورد انقلاب اسلامی، رواج ارزش های مذهبی و دینی، احیای فرهنگ اهل بیت (ع)، و ارائه الگو و جهان بینی جدید بر مبنای اسلام ناب محمدی(ص) است.

حجت الاسلام توسلی نژاد تصریح کرد: پیروزی انقلابی اسلامی ایران،  تمدن و جهان بینی خاصی که در مقابل دین علم شده بود را واژگون کرد و در عصری که می رفت عزت و شوکت اسلامی توسط استعمارگران به نابودی کشانده شود، موجب تجدید حیات سیاسی و اجتماعی و عظمت دیرینه اسلام شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) فرهنگ و تمدن اصیل اسلامی را برای همه انسان های آزادی خواه به ارمغان آورد و بارقه های امید را در دل میلیون ها مسلمان و غیر مسلمان در گوشه و کنار دنیا زنده کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha