پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 344255
۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹
حجت الاسلام رضا کاظم لو - حوزه خواهران قزوین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین، از آغاز ثبت نام داوطلبان تحصیل در حوزه، در مقاطع سطح 2(کارشناسی) و سطح 3(کارشناسی ارشد) از 25 بهمن خبر داد.

حجت الاسلام رضا کاظم لو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین با اعلام این خبر گفت: حوزه علمیه خواهران قزوین، از بانوان علاقه‌مند به فراگیری علوم دینی، در دو مقطع سطح 2(کارشناسی) و سطح 3(کارشناسی ارشد)، برای سال تحصیلی 95-94 ثبت نام به عمل می آورد.

وی افزود: پذیرش امسال از 25 بهمن ماه آغاز و تا 10 اسفند ماه ادامه خواهد شد و داوطلبان دوره عمومی و سطح دو کارشناسی، بدون آزمون کتبی و تنها از طریق مصاحبه پذیرش خواهند شد.

حجت الاسلام کاظم لو ادامه داد: نتایج اولیه پذیرش دوره عمومی و سطح 2، در 31 فروردین ماه سال آینده اعلام و مصاحبه های داوطلبان از 14 اردیبهشت ماه 94 آغاز می گردد، همچنین نتایج نهایی 25 تیرماه اعلام و ثبت نام از داوطلبان هم از 1 شهریور شروع و تا 12 شهریور ادامه خواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین ادامه داد: آزمون ورودی سطح سه کارشناسی ارشد، ساعت 10 صبح روز جمعه یکم خردادماه 1394 برگزار خواهد شد و داوطلبان می توانند هنگام ثبت نام، مرکز آزمون خود را نیز تعیین کنند.

وی اضافه کرد: نتایج اولیه آزمون در 29 خردادماه اعلام می شود و از این روز به بعد نیز داوطلبان می توانند با مراجعه به صفحه شخصی و ثبت نامی خود، نسبت به تعیین زمان مصاحبه اقدام کنند.

حجت الاسلام کاظم لو خاطرنشان کرد: نتایج داوطلبان سطح سه 18 شهریورماه از طریق پایگاه www.whc.ir  اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به شیوه های تحصیل در حوزه خواهران قزوین، گفت: داوطلبان می توانند به یکی از شیوه های حضوری ، نیمه حضوری و غیرحضوری به تحصیل علوم دینی بپردازند.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین یادآور شد: بانوان داوطلب تحصیل در حوزه می‌توانند برای دریافت دفترچه راهنمای پذیرش و ثبت نام به مدارس علمیه خواهران محل سکونت خود در شهرهای قزوین، تاکستان، بوئین زهرا و آبیک و یا به پایگاه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور به نشانی www.whc.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha