یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خانم افشار

حوزه/ مدیر ساماندهی امور پژوهشی واحدهای حوزوی خواهران از برگزاری دوره تربیت مربی اساتید راهنمای حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» خانم صدیقه افشار گفت: این دوره از اول اسفند ماه در مجتمع نرجس خاتون در جوار مسجد مقدس جمکران آغاز شده که تا 4 اسفند ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه طلاب خواهر در پایان مقطع تحصیلی سطح دو (کارشناسی) و سطح سه (کارشناسی ارشد) موظف به ارائه تحقیق پایانی و پایان‌نامه هستند، ادامه داد: 45 نفر از اساتید راهنما به مدت چهار روز در قم حضور دارند و در جلسه‌‌های آموزشی شرکت می‌کنند.

مدیر ساماندهی امور پژوهشی واحدهای حوزوی خواهران خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود این عده که اساتید برگزیده کارگاه‌های پژوهشی هستند، نیاز استان‌های مختلف را در زمینه برگزاری کارگاه‌های پژوهشی و ارائه مشاوره به اساتید و طلاب برطرف کنند.

وی با اشاره به این که اساتید راهنما از بیشتر استان‌های کشور در دوره تربیت مربی اساتید راهنما حضور دارند، پیش‌بینی کرد در آینده مراحل تکمیلی این دوره نیز برگزار شود.

خانم افشار سرفصل‌های مختلف این دوره آموزشی را شامل مقاله‌نویسی، مبانی نگارش پژوهشی و استفاده از نرم‌افزارهای کامپیوتری برشمرد و ادامه داد: مقاله‌نویسی و مبانی نگارش از سوی دکتر سلطانی، روش تحقیق و همسان‌سازی تدوین تحقیق پایانی از سوی استاد سوری، شیوه‌های بهینه‌سازی راهنمایی تحقیق پایانی از سوی استاد سالک، معرفی و کاربرد نرم‌افزارهای رایانه‌ای در پژوهش توسط استاد رحیمی ثابت، نرم‌افزارهای جامع التفاسیر و مشکات توسط استاد مرتضایی و نرم‌افزار پژوهش‌یار از سوی استاد عسکری ارائه و معرفی شدند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha