جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 345093
۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹
بانوان قرآنی

حوزه/ مرحله استانی نهمین جشنواره قرآنی حوزه علمیه خواهران قزوین با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

معاون فرهنگی حوزه خواهران قزوین، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، بیان کرد: جشنواره قرآنی حوزه علمیه خواهران قزوین هر سال با هدف زمینه سازی جهت افزایش انس طلاب با قرآن مجید، پرورش استعدادهای طلاب در زمینه علوم قرآنی، تامین برخی نیازهای طلاب در زمینه آشنایی با مفاهیم عمیق قرآن، توسعه فرهنگ غنی قرآنی در سطح عالی بین طلاب و هماهنگ سازی فعالیت های قرآنی در سطح مدارس حوزه های علمیه خواهران برگزار می شود.

خانم نظری با اشاره به رشته های این دوره از مسابقات بیان کرد: مسابقات قرآنی سال تحصیلی 94-93 در 6 رشته حفظ ترتیبی، قرائت ترتیل، ترجمه و مفاهیم، تفسیر، حفظ موضوعی آیات و روایات همراه با ترجمه، مقاله نویسی و آثار ادبی و هنری در مراحل مدرسه ای، استانی و کشور برگزار می شود.

این مسئول فرهنگی عنوان کرد: مسابقات مدرسه ای رشته های مختلف این مسابقه مهرماه و بهمن ماه در حوزه علمیه قزوین برگزار شد که در مجموع 34 نفر از طلاب توانستند به مرحله استانی راه یابند.

معاون فرهنگی حوزه خواهران قزوین اضافه کرد: در مرحله استانی و  در بخش های کلی پنج نفر از طلاب خواهر  توانستند با کسب حداکثر امتیازات به مرحله کشوری این دوره از مسابقات که 6 و 7 اسفندماه در قم برگزار می شود راه پیدا کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha