چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
قرآن

حوزه/ مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از جشنواره قرآنی «مدهامتان» در این استان خبر داد

  حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، با بیان اینکه مرحله استانی جشنواره قرآنی «مدهامتان» در کانون‌های مساجد ایلام برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره قرآنی سه‌شنبه، 20 آبان ساعت 8 صبح در کانون فرهنگی-هنری شهدای بانقلان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که در این جشنواره بیش از 150 نفر از جوانان و نوجوانان عضو کانون‌های مساجد شرکت کرده‌اند، گفت: این جشنواره در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان، تفسیر، مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه، تصحیح قرائت حمد و سوره و اذکار نماز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام چراغی‌پور با اشاره به اینکه 6 نفر برتر این دوره به مسابقات کشوری که در استان خوزستان برگزار می‌شود به عنوان نماینده استان ایلام اعزام می‌شوند، افزود: همچنین در رشته تفسیر، ویژه ائمه جماعات مساجد دارای کانون فرهنگی-هنری 30 نفر ثبت نام کرده‌اند.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان ایلام، گفت: شناسایی استعدادهای برتر قرآنی، ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقه‌مند به قرآن و فرهنگ اسلامی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha