یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اسدی

حوزه/ رئیس ستاد برگزاری جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی المصطفی گفت: بیستمین جشنواره در واحدهای خارج از کشور همزمان با برگزاری آن در داخل کشور در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از روابط عمومی جامعة المصطفی، حسین اسدی در خصوص برگزاری مرحله مقدماتی در خارج از کشور عنوان کرد: واحدهای خارج کشور در چارچوب سیاست های تدوین شده و مطابق برنامه ابلاغی، تا اواخر دی ماه نسبت به برگزاری این مرحله اقدام خواهند کرد و برگزیدگان خود را برای شرکت در مرحله نهایی به ستاد برگزاری معرفی خواهند نمود.

مدیر کل قرآن و حدیث المصطفی تصریح کرد: سال گذشته این جشنواره در 32 کشور برگزار شد که اهتمام ستاد برگزاری جشنواره بر این است، تا در بیش از 40  کشور اجرا نماید.

اسدی همچنین در خصوص بخش ها و رشته های جشنواره در صفوف خارج از کشور تصریح کرد: جشنواره بیستم در صفوف خارج کشور مطابق با بخش ها و رشته های داخل کشور تعیین شده است که بر این اساس در سه بخش معارفی (کتبی)، مهارتی (شفاهی) و پژوهشی برگزار خواهد شد.

گفتنی است بیستمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث المصطفی همزمان با عید سعید غدیر آغاز شده و اختتامیه آن در نیمه بهمن ماه سال جاری همزمان با دهه مبارک فجر در قم برگزار خواهد گردید.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha