پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بخش معارفی جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی

حوزه/ مرحله اول آزمون های بخش معارفی بیست و دومین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی المصطفی در مقاطع مختلف از تاریخ ۱۳ تا ۱۸ آذر ماه به صورت آنلاین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آزمون های مقطع کارشناسی در بخش مطالعات قرآنی از کتاب آیات حیات و کتاب الکاشف از تاریخ 13 تا 15 آذر ماه سال جاری بر روی سامانه آزمون های آنلاین قرآنی و حدیثی جامعه المصطفی فعال خواهد شد.

همچنین آزمون دیگر مقطع کارشناسی در بخش مطالعات حدیثی از کتاب کلام ناب، به دو زبان فارسی و عربی از تاریخ 13 تا 17 آذر ماه برگزار می شود.

گفتنی است؛ در تاریخ 16 تا 18 آذر ماه سال جاری آزمون مقطع کارشناسی ارشد و سطح سه به دو زبان عربی و فارسی از کتاب مباحث المعنی و نیز آزمون مقطع دکتری و سطح چهار و پنج از کتاب مباحث علمی در تفسیر المیزان برای داوطلبین این مقاطع فعال می شود.

همچنین آزمون مقطع تمهیدیه و آموزش زبان فاسی از کتاب نسیم هدایت در همین تاریخ به دو زبان فارسی و عربی برگزار می گردد.

شایان ذکر است؛ پس از انجام مرحله اول آزمون های بخش کتبی جشنواره، داوطلبانی که حد نصاب نمره آزمون را دریافت نمایند جهت تعیین رتبه در مرحله دوم به رقابت خواهند پرداخت.

گفتنی است؛ آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره همراه با برگزاری مرحله نهایی بخش شفاهی در نیمه بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha