سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 338901
۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۳
طلبگی

معاون تهذیب وتبلیغ حوزه علمیه استان ایلام از برگزاری کارگاه تهذیبی و آموزشی "طلبگی چیست"، ویژه طلاب پایه های اول تا سوم خبر داد.

حجت الاسلام یونس گلی در گفتگو با خبرنگار گروه استان ها خبرگزاری «حوزه» با اعلام این خبر گفت: کارگاه آموزشی "طلبگی چیست" ویژه طلاب پایه های اول تا سوم، از اول محرم با حضور حجت الاسلام والمسلمین حیدری، استاد اعزامی از قم، در ایلام آغاز شده و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به مهمترین موضوعات مطرح شده در این کارگاه، افزود: طلاب با شرکت در این کارگاه با مسائل تهذیبی و آموزشی، شاخصه های یک طلبه موفق و زی طلبگی آشنا می شوند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه ایلام، برگزاری این دوره ها را در معرفت افزایی طلاب و شناخت هرچه بهتر آنان از فضای حوزه و طلبگی بسیار موثر خواند و گفت: طلاب با شرکت در این گونه کارگاه ها، در مسیر تحصیل و تهذیب با برنامه ریزی بهتری حرکت خواهند کرد.

*برگزاری جلسات درس اخلاق

حجت الاسلام گلی در ادامه به برگزاری جلسات درس اخلاق در مدارس علمیه استان با حضور اساتید اعزامی از قم اشاره کرد و گفت: توجه به اخلاق و تهذیب در اولویت برنامه های حوزه است و براین اساس، معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور به منظور تقویت بنیه اخلاقی طلاب، اساتیدی را به استان ها عازم می کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حوزه علمیه ایلام نیز با استفاده از این فرصت مطلوب، جلسات درس اخلاق را با حضور اساتید اعزامی از قم، در مدارس علمیه استان برگزار می کند که از آن جمله می توان به درس اخلاق اخیر حجت الاسلام والمسلمین احمدی خویی، در مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) اشاره کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha