جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام جابری نژاد معاون تبلیغ حوزه ایلام

حوزه/ استان ایلام با توجه به دارا بودن بخش ها و روستاهای فراوان، نیاز بیشتری به حضور روحانیون وجذب مبلغ دارد و این امر، تنها با همت و توجه بیش از پیش مسئولین حوزه های علمیه کشور محقق خواهد شد.

حجت الاسلام منصور جابری نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام با اشاره به ضرورت تبلیغ دین و معارف اهل بیت(ع)، گفت: در ایام عزای حسینی محرم قریب به 50نفر از روحانیون از سوی معاونت تبلیغ حوزه ایلام، در نقاط مختلف استان به امر تبلیغ آموزه های اهل بیت عصمت و طهارت پرداختند.

وی ادامه داد: معاونت تبلیغ استان توانسته برنامه های بسیار خوبی از جمله جذب مبلغ بلند مدت ویژه بخش های مختلف استان و همچنین راه اندازی گروه های تبلیغی برای اعزام به مناطق دور و فاقد مبلغ را به صورت موقت انجام دهد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه ایلام، به نیازهای تبلیغی استان اشاره کرد و افزود: مسئولین اعزام مبلغ باید توجه بیشتری به این استان ولایتمدارداشته باشند تا نیازهای دینی مردم برطرف و یا تامین گردد.

حجت الاسلام جابری نژاد تصریح کرد: استان ایلام با توجه به دارا بودن بخش ها و روستاهای فراوان، نیاز بیشتری به حضور روحانیون وجذب مبلغ دارد و این امر تنها با همت و توجه بیش از پیش مسئولین حوزه های علمیه کشور محقق خواهد شد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha