چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام علی گوهری- مدیر حوزه مهران

حوزه/ با توسعه و تجهیز مدرسه علمیه ولی عصر(عج) شهر مرزی مهران، می توان در ایام زیارتی عتبات عالیات، بصورت مطلوب به طلاب زائر سراسر کشور و خانواده های آنان خدمت رسانی کرد.

حجت الاسلام علی گوهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام، با اشاره به موقعیت مرزی شهرستان مهران، گفت: مدرسه علمیه ولی عصر(عج) مهران در دروازه ورود زائران ایرانی به عتبات عالیات و زائران عراقی به ایران اسلامی  قرار دارد.

وی به ضرورت تقویت حوزه های شهرستان ها به ویژه مناطق مرزی تاکید کرد و گفت: با توجه به موقعیت حوزه مهران و همچنین برای این که بیشتر بتواند در خدمت روحانیون و طلاب زائر سراسر کشور باشد، باید از طرف مسئولین مورد حمایت و توجه ویژه قرار گیرد.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) مهران با پیشنهاد ساخت زائرسرای ویژه طلاب و روحانیون زائر عتبات عالیات در این شهر، افزود: با توسعه و تجهیز این مدرسه، می توان در ایام زیارتی عتبات عالیات، بصورت مطلوب به طلاب زائر سراسر کشور و خانواده های آنان خدمت رسانی کرد.

حجت الاسلام گوهری در پایان این نکته را هم یادآور شد و گفت: البته ما در حد بضاعت و امکانات موجود در خدمت طلاب و روحانیون زائر هستیم، اما از مسئولین کشوری درخواست می شود که با توسعه زیرساخت های حوزه مهران و تأمین امکانات لازم، امکان خدمت رسانی متناسب با شأن حوزویان را برای ما فراهم آورند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha