پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 339537
۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰
حجت الاسلام مهدی تقوایی - معاون آموزش حوزه علمیه ایلام

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه ایلام گفت: طلاب برای موفقیت در تحصیل باید علم و اخلاق را با هم داشته باشند.

حجت الاسلام مهدی تقوایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام،  با اشاره به برنامه های معاونت آموزش حوزه علمیه ایلام، اظهار داشت: برنامه های آموزشی این حوزه بصورت منظم و براساس بخش نامه های ابلاغی از سوی مرکز مدیریت، در حال انجام است.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه ایلام تصریح کرد: معاونت آموزش، بالی برای پیشرفت طلاب است که باید در کنار تهذیب به افق های روشن چشم بدوزند.

وی با بیان این که موفقیت طلاب در گرو همکاری هر چه بیشتر دو معاونت تهذیب و آموزش است، گفت: در بحث آموزش برنامه های طلاب دقیق بوده و در مقایسه با سایر مراکز آموزشی، در حوزه برنامه ها بسیار دقیق جلو می رود.

حجت الاسلام تقوایی، برخی از برنامه های آموزشی حوزه ایلام را مدنظر قرار داد و افزود: از جمله برنامه های  این معاونت پیگیری وضعیت آموزشی طلاب، انتقال اطلاعات بروز به سایت معاونت آموزش حوزه های کشور، دقت در پیشرفت و یا ضعیف شدن وضعیت علمی طلاب، تشویق و ترغیب طلاب موفق، رسیدگی به بحث انتقالات طلاب و ... می باشد.

وی با اشاره به این که حوزه علمیه ایلام در بخش آموزشی به سوی الکترونیکی شدن در حال حرکت است، گفت: امروز بسیاری از خدمات آموزشی این حوزه  به صورت الکترونیکی و به روز انجام می شود و انتخاب واحد، ثبت نمرات و وضعیت علمی طلاب هم به صورت سامانه ای انجام می گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha