سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام سید موسی ابراهیمی مدیر حوزه قزوین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین با اشاره به جایگاه اساتید در حوزه، هم اندیشی مدیران مدارس و اساتید و استفاده از نظرات آنان را عامل مهمی در رشد و توسعه حوزه های علمیه خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام سید موسی ابراهیمی، در نشست اساتید و مدیران مدارس علمیه قزوین با معاون آموزش و امور حوزه های علمیه کشور و مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه، در دفتر امام جمعه قزوین، با تشکر از حضور حجج الاسلام والمسلمین فرحانی و نواب در این نشست، گفت: هم اندیشی اساتید و مدیران مدارس و استفاده از نظرات آنان، عامل مهمی در پیشرفت فعالیت های حوزه می باشد.

مدیر حوزه علمیه قزوین  ادامه داد: برگزاری سلسله جلسات و نشست های اساتید و مدیران باعث هم اندیشی بهتر و بررسی مسائل و مشکلات در فضایی صمیمی می شود که امیدواریم این نشست ها افزایش یابد.

وی با بیان این که برگزاری چنین جلساتی باعث روشنگری و طرح ابهامات مرتبط با مسائل مدیریتی می شود، ابراز داشت: مجموعه مدیریت حوزه علمیه قزوین از برگزاری چنین جلساتی استقبال کرده و آماده پاسخ گویی به ابهامات و پرسش های اساتید و مدیران مدارس می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی همچنین در این نشست، گزارشی از فعالیت ها و برنامه های حوزه علمیه قزوین در عرصه های آموزشی، پژوهشی، تهذیبی و ... ارائه داد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha