یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جعفر طباطبایی مشهد

حوزه/ وجود حضرت معصومه(س) بسیار پر خیر و برکت بود و امروز هم مشاهده می کنیم که بزرگترین و مهم ترین مرکز حوزه علمیه تشیع در جوار مضجع شریف این حضرت قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سید جعفر طباطبایی، امروز در مراسم سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه(س)، در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی، با اشاره به فضایل و کرامت این بانوی بزرگوار، گفت: حضرت معصومه(س) از جایگاه رفیعی در نزد اهل بیت(ع) برخوردار بودند تا جائی که از ایشان به عنوان یکی از افرادی که دارای مقام شفاعت در روز قیامت هستند، نام برده شده است.

این استاد حوزه تصریح کرد: ایشان به آنچنان رشد اخلاقی رسیده بودند که از جانب امام معصوم(ع) برای این بانوی بزرگوار زیارت نامه صادر شده است.

وی ادامه داد: امام صادق(ع) از شهر قم به عنوان آشیانه اهل بیت(ع) و کوفه کوچک نام برده و فرموده اند «بانوئی از فرزندان من، به نام"فاطمه" دختر موسی، در آنجا رحلت می کند که با شفاعت ایشان همه شیعیان ما وارد بهشت می شوند».

خطیب حرم مطهر رضوی ادامه داد: وجود حضرت معصومه(س) بسیار پر خیر و برکت بود و امروز هم مشاهده می کنیم که بزرگترین و مهم ترین مرکز حوزه علمیه تشیع در جوار مضجع شریف این حضرت قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی با اشاره به اینکه لقب معصومه(س) از جانب امام رضا(ع) به ایشان داده شده است، ابرز داشت: براساس فرمده امام رضا(ع) هر کس کریمه اهل بیت(س) را در قم زیارت کند، بهشت بر او واجب می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha