دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کارگاه

حوزه/ مسئول آموزش اداره کل تبلیغات خراسان رضوی از برگزاری کارگاه آموزشی روحانیون مستقر و طرح هجرت این استان با موضوع "جریان شناسی سیاسی در سیره معصومان(ع)" با شرکت بیش از ۶۲۰ روحانی خبر داد.

عبدالله ابراهیمی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در مشهد با اعلام این خبر گفت: این کارگاه های تخصصی که بر اساس بیانات مقام معظم رهبری تدریس می شود، از 20 دی ماه آغاز شده و تا پایان سال جاری ادامه دارد.

وی، هدف از برگزاری این دوره های آموزشی را آشنایی بیشتر و دقیق تر روحانیون مستقر و طرح هجرت با سیره سیاسی امامان معصوم(ع) اعلام کرد و افزود:  ارتقاء اطلاعات سیاسی و اندیشه های دینی طلاب متناسب با سیره، گفتار و تعامل سیاسی ائمه اطهار(ع) با حکومت های دوران خود از دیگر اهداف برگزاری این دوره ها می باشد.

مسئول آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان: 625 نفر از روحانیون مستقر و طرح هجرت خراسان رضوی در این کارگاه های آموزشی تخصصی در مشهد و شهرستان های این استان شرکت می کنند.

ابراهیمی در پایان گفت: عملکرد سیاسی پیامبر اکرم(ص)، سیره سیاسی حضرت زهرا(س)، نقش امامان(ع) در تداوم رسالت، دوره های حیات سیاسی معصومان(ع) و برخوردهای سیاسی و نظامی حضرت علی(ع) با حکومت ها از موضوعات مورد بحث در این دوره ها می باشد. در این دوره ها همچنین مسئله ولایت فقیه با عنوان "تداوم رهبری امامان معصوم(ع)" مورد گفتگو و بحث قرار می گیرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha