جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله سیدان از علمای مشهد

حوزه/ آیت الله سیدان با تاکید بر عزم همگانی در نشر معارف اهل بیت(ع) گفت: امروز باید از تمام امکانات روز برای معرفی معارف اهل بیت(ع) به جهانیان استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از مشهد؛ آیت الله سید جعفر سیدان، امروز در دهمین همایش علمی موسسه بیان معرفت در مشهد، خطاب به طلاب علوم دینی از اهمیت حضور در مسیر و راه علم آموزی دین و هدایت جامعه گفت و با تاکید بر وظیفه شکر این نعمت، اظهارداشت: امروز باید طلاب و روحانیون سرمایه های علمی خود را در  راستای هدایت جامعه تقویت کرده و  با تلاش و کوشش از فرصت های موجود نهایت بهره را ببرند.

وی، مهمترین مسئله در مکتب اهل بیت(ع) را هدایت شدن و تعهد و نشر آن عنوان و خاطر نشان کرد: بررسی آیات الهی و بیانات پیامبر گرامی اسلام(ص) نشانگر این است که شناخت صحیح  اسلام ،تعهد و نشر آن در جامعه انسانی مهم ترین امر محسوب می شود.

این استاد حوزه علمیه مشهد با اشاره به اینکه ولایت معصومان(ع) به عنوان اصل در موضوع هدایت است، ابراز داشت: امروز باید  تا حد ممکن  در زمینه هدایت جامعه بشری تلاش کرد  که این امر به ویژه در نظام اسلامی که همه در خدمت اهل بیت(ع) تلاش می کنند، می بایست بیشتر مورد توجه باشد.

گفتنی است در این مراسم از دوره جامع مباحث ولایت موسسه آموزشی پژوهشی بیان معرفت توسط آیت الله سیدان و حجت الاسلام نصرالله پژمان فر، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، رونمایی و از برترین های مسابقه کتاب خوانی و فراخوان مقالات دهمین دوره همایش این موسسه تقدیر شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha