دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبلیغ در مناطق محروم

حوزه/ امام جمعه زهان با اشاره به مشکل کمبود روحانی در این منطقه گفت: شهر زهان دارای ۲۵ روستا است و کمبود روحانی مستقر در این منطقه به شدت احساس می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام محمد حسن محمدی در جلسه مشترک رئیس مرکز خدمات و ائمه جمعه استان خراسان جنوبی گفت: مدرسه علمیه جعفریه با حدود 30 طلبه در شهر زهان مشغول فعالیت است و از نظر علمی سطح بسیار خوبی دارند و همواره مقام دوم و سوم را به دست می‌آورند.

وی با بیان اینکه شهر زهان دارای یک مدرسه علمیه داشته است که قدمت آن به 750 سال می‌رسد ابراز داشت: مردم شهر زهان مردمی ولایی و بدون اختلاف هستند و حضورشان در نماز جمعه بسیار خوب و در ولایتمداری پیشتاز هستند

امام جمعه زهان با اشاره به مشکل کمبود روحانی در این منطقه گفت: شهر زهان دارای 25 روستا است و کمبود روحانی مستقر در این منطقه به شدت احساس می‌شود.

وی بیا کرد: برای حل مشکل روحانیون در روستاها طلاب مدرسه علمیه جعفریه که توانایی گفتن مسئله را دارند را به روستاها اعزام می‌کنیم تا روستاها خالی از مبلغ نباشد.

حجت الاسلام محمدی تاکید کرد: مسئولین برای ترغیب طلاب و روحانیون برای حضور در مناطق مرزی باید تلاش کنند تا مردم مناطق مرزی نیز بتوانند از حضور مبلغین بهره‌مند شود.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha