پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 371537
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
پذیرش

حوزه/ مسئول آموزش حوزه های علمیه خراسان جنوبی گفت: پذیرش و ثبت نام حوزه علمیه خراسان از امروز ۱۵ بهمن ماه آغاز و تا ۲۹ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام موسوی، مسئول آموزش حوزه علمیه خراسان جنوبی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» با اشاره آغاز ثبت نام حوزه، گفت: از امروز 15 بهمن ماه 94 ثبت نام حوزه خراسان جنوبی در سطح یک به صورت حضوری و اینترنتی آغاز شده و تا 29 اسفند ادامه دارد.

مسئول آموزش حوزه های علمیه خراسان جنوبی در مورد شرط سنی دوطلبان، تصریح کرد: شرایط ورود دواطلبان برای برادران در مقطع سیکل و پایه نهم برای ورود به حوزه حداکثر 17 سال و مقطع دیپلم هم حداکثر 20 سال می باشد.

وی ادامه داد: در حوزه خواهران هم در مقطع سیکل پذیرش نداریم، اما در مقطع دیپلم به بالا پذیرش وجود دارد که برای حوزه سفیران هدایت حداکثر سن 25 سال و برای شرکت در دوره دراز مدت حداکثر 28 سال خواهد بود.

حجت الاسلام موسوی، مهلت ثبت نام را فقط تا 29 اسفند عنوان کرد و افزود: داوطلبانی که ثبت نام اولیه را انجام دهند، می توانند از 21 تا 25 فروردین ماه اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کنند.

وی، زمان آزمون ورودی را 10 اردیبهشت ماه 95 اعلام کرد و افزود: یکم تا 10 اردیبهشت ماه زمان تحویل کارت ورود به جلسه آزمون و 30 اردیبهشت ماه اعلام نتایج آزمون از طریق سایت حوزه علمیه خراسان انجام خواهد بود.

 مسئول آموزش حوزه علمیه خراسان جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان آزمون برای مصاحبه دعوت خواهند شد و پس از آن هم نتیجه مصاحبه برادران 20 تیرماه و نتیجه مصاحبه خواهران 10 مردادماه اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha