پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
علی رضایی بیرجندی

حوزه/ برای ترویج و حفظ اسلام، نباید از ملامت‌ها و ناراحت شویم و روحانیون شیعه و سنی نه تنها باید وضع موجود را حفظ کنند، بلکه باید احیاگر اسلام عزیز در گستره جهانی باشند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی، عصر امروز در جلسه مشترک رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه و اساتید و مدیران حوزه علمیه خراسان جنوبی، در بیرجند با اشاره به اینکه امام حسن عسکری(ع) با وجود محدودیت‌هایی که داشتند برای حفظ اسلام تلاش کردند، گفت: نباید از ملامت‌ها و نیش و کنایه‌ها ناراحت شویم و روحانیون شیعه و سنی نه تنها باید وضع موجود را حفظ کنند، بلکه باید احیاگر اسلام عزیز در گستره جهانی باشند.

قائم‌مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: اگر بخواهیم زیبایی اسلام را به همه دنیا نشان دهیم باید مستحکم باشیم و در عمل نشان دهیم.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه 5 مدرسه علمیه تخصصی در شهرستان بیرجند فعال است، ابراز داشت: همه دست اندرکاران حوزه خراسان جنوبی خود را سرباز اسلام، رهبر عزیز می دانند.

وی ادامه داد: در تمامی شهرهای استان خراسان جنوبی برادران شیعه و سنی با عشق و محبت و تعامل بسیار خوب و با نگاه تقریبی زندگی می‌کنند و شیعه انگلیسی و تسنن آمریکایی در این استان اثری نداشته و ما همه اسلام محمدی(ص) را دنبال می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی در پایان با اشاره به سفر رئیس مرکز خدمات به این استان بیان کرد: این سفر نشان دهنده آن است که مرکز خدمات به دنبال خدمت رسانی مطلوب به روحانیت است.

انتهای پیام/313/30

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha