جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ابراهیمی موسی قزوین

حوزه/ انسان های دارای عقل و فهم، پیام اصلی راهپیمایی 22 بهمن را که حمایت از ولایت و رهبری و پایبندی به ارزش هاست، دریافت کرده و متوجه می شوند که مردم دست از اعتقادات و آرمان های انقلابی برنخواهند داشت.

حجت الاسلام والمسلمین سید موسی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، با تبریک فرارسیدن 22 بهمن، بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به خصوص آمریکا همه ساله قبل از راهپیمایی بزرگ و پرشور 22 بهمن سم پاشی ها و تبلیغات خود را شروع می کنند تا القاء کنند که ملت ایران از نظام و رهبران خود خسته شده و تمایلی به حضور در عرصه های سیاسی و حاکمیتی کشور خود ندارند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: علی رغم تبلیغات سوء دشمنان، همه اقشار ملت با سلایق مختلف در این راهپیمایی پرشکوه حضور یافته و تبلیغات دشمنان را خنثی می کنند.

وی ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن عرصه ای است که در آن حتی افرادی هم که با جمهوری اسلامی مشکل داشته و اما پایبند به آموزه های دینی و اسلامی هستند، در آن حضور یافته و استکبار و دشمن سنیزی خود را از این طریق به همگان نشان می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی تاکید کرد: یاران، پیروان و ارادتمندان امام خمینی(ره) همیشه در صحنه بوده و اجازه نمی دهند تا آسیبی به انقلاب وارد شود، دشمنان هم از این موضوع آگاه بوده و سعی در کم رنگ جلوه دادن این عامل هستند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: انسان های دارای عقل و فهم، پیام اصلی راهپیمایی 22 بهمن را که حمایت از ولایت و رهبری و پایبندی به ارزش های اسلامی است، دریافت می کنند و متوجه می شوند که مردم دست از اعتقادات و آرمان های انقلابی برنخواهند داشت.

وی تاکیدکرد: جمهوری اسلامی ایران کشوری با حاکمیت مردم سالاری دینی و در حقیقت به معنای واقعی کلمه آزادی است و حضور مردم در راهپیمایی مهر تاییدی بر ادامه راه  نظام است.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی یادآور شد: راهپیمایی 22 بهمن، تجلی حضور پرشور مردم در حمایت از انقلاب و اسلام است و وظیفه همه دلسوزان انقلاب است تا با شرکت در این راهپیمایی، عزت و عظمت ایرانی اسلامی رادر برابر جهانیان به نمایش بگذارند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha