دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024

رییس دفتر تبلیغات اسلامی گفت: انتخابات ریاست جمهوری محکی جدی برای تثبیت پایبندی ما به ارزش‌های امام راحل است و روحانیت باید در مقابل سوء استفاده سیاسی از باورهای دینی بایستد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین واعظی، امروز در مراسم تودیع و معارفه معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی با ذکر این مطلب که امسال پنجاهمین سال نهضت امام خمینی(ره) است، اظهار داشت: در این سال باید یاد و نام امام خمینی(ره) را بیش از پیش زنده نگه داشته و راه و رسم امام را احیا کنیم.

وی افزود: هر اندازه که از راه امام و نظام اسلامی فاصله بگیریم، قطعاً از اسلام فاصله گرفته‌ایم؛ زیرا باور داریم که امام راحل مرد خدا بود و آنچه که می‌گفت از بطن دین بود.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به انتخابات حساس پیش رو، عنوان کرد: انتخابات ریاست جمهوری محکی جدی برای تثبیت پایبندی ما به ارزش‌های امام راحل است.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی تصریح کرد: باید در انتخابات پیش رو مراقب شعارهای فتنه‌انگیز از سوی هر جریان سیاسی که انگیزه سوء ‌استفاده از باورهای مردم را داشته باشد، بایستیم.

این استاد حوزه و دانشگاه، بیدارگری را وظیفه روحانیت دانسته و یادآور شد: روحانیت در طول تاریخ به رسالت خود عمل کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی به شرایط حساس کشور اشاره کرد و گفت: باید حوزه علمیه نشاط و بیداری خود را حفظ کند و در مقابل توطئه‌هایی که علیه فرهنگ دینی صورت می‌گیرد، بایستد.

 وی تاکید کرد: حوزه و روحانیت باید روح معنویت، اخلاق و عدالت‌طلبی را در جامعه تزریق کند و جلوی هرگونه انحراف و هتک حرمت به مقدسات را بگیرد.

برپایه این گزارش، در این مراسم با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام موسوی، معاون پیشین منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام رجایی به عنوان معاون جدید معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha