جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
میرمشدی

حوزه/ دشمنان به تاثیرگذاری پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکا واقف اند، به طوری که سران غرب و صهیونیست ها را به شدت عصبانی کرده و آنان را در موضع انفعال قرار داده است.

حجت الاسلام  سید احمد میر مرشدی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان پیرامون پیام اخیر رهبرمعظم انقلاب به جوانان آمریکا شمالی واروپا اظهار کرد: این پیام از جهات مختلف محتوا، زمان نگارش و مخاطبان مورد توجه است.

وی ادامه داد: در این پیام پرسش هایی مطرح شده که هرکدام از آنها، روح پرسشگری نسل جوان را تحریک می کند و از آن جایی که جوانان پرسشگر هستند، اگر این روحیه در آنها ایجاد شود، از نظر روانشناسی بسیار ارزشمند است. صاحب نظران عرصه تعلیم و تربیت معتقدند که باید به کسانی که در سن پرسشگری هستند، کمک کرد تا این روحیه در آنها زنده شود.

مسئول سابق حوزه نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه ادامه داد:  در این پیام به جوانان غربی توصیه شده به سراغ رسانه های بیگانه نروند، چون نمی توانند به آنان کمک کنند، از قرآن و متون اسلام بدون واسطه مطالب را اخذ کنند، همچنین به آنان گفته شده که رهبران و دولتمردان شما به دنبال اسلام هراسی هستند و می خواهند نسل جوان را از حقایق اسلام محروم کنند.

حجت الاسلام میر مرشدی اضافه کرد: مقام معظم رهبری این پیام را در شرایطی صادر کردند که به پیامبراعظم(ص) اهانت شده بود و اروپا با بدنه اجتماعی خود دچار چالش شده و صهیونیست ها متزلزل تر از گذشته، شمشیرشان را برای حذف اسلام از رو بسته اند. از طرفی داعش در جبهه سوریه و عراق ضربه پذیر شده است و در کشورهای دیگر نیز درگیری هایی صورت داده است.

وی به دلایل مخاطب قرار دادن جوانان در این پیام اشاره کرد و گفت: جوانان به عنوان آینده سازان کشورهای خود، حق پذیرترند، براین اساس مخاطب قرار گرفتند تاروح پاک و آماده آنها پی به حقیقت اسلام ببرد.

مسئول سابق حوزه نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه تصریح کرد: رهبر انقلاب نه به عنوان یک صاحب منصب، بلکه به عنوان یک مسلمان سعی در بیدار کردن جوانان اروپا و آمریکا داشتند و در پیام خود هیچ دفاعی هم از اسلام نکرده اند، بلکه از جوانان خواسته شده که در مورد اسلام مطالعه و تحقیق کنند.

حجت الاسلام میر مرشدی با اشاره به این که رسانه های غربی به این پیام واکنش نشان داده و با سانسور به انعکاس بخش هایی از آن پرداختند، گفت: دشمنان به تاثیرگذاری این پیام واقف اند، به طوری که صهیونیست ها را به شدت عصبانی کرد. البته علی رغم میل غربی ها پیام به چندین زبان ترجمه و در دسترس جوانان خارج از کشور قرار گرفت.

وی در پایان تاکید کرد: همه آنهایی که درد دین دارند باید با استفاده از امکانات در اختیار، به انتشار وسیع پیام مقام معظم رهبری اهتمام ورزند.

انتهای پیام.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha