جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر لزوم تبیین و ترویج پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکا شمالی، گفت: باید این پیام در عرصه تبلیغ بین المللی به عنوان منشور مورد استفاده قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی شاهرودی در گفتگو با خبرنگار گروه استان ها خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به لزوم تبیین و ترویج فراگیرتر پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا شمالی، اظهارداشت: این اقدام رهبر معظم انقلاب همچون دیگر اقدامات ایشان، سنجیده و براساس مقتضیات زمان بود و در برهه ای که استکبار، اسلام هراسی را در دستور کار دارد و نشریه شارلی ابدو به مقدسات مسلمین توهین کرد، این پیام بسیار روشنگرانه بود.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: رهبر معظم انقلاب با مخاطب قرار دادن جوانان غربی، بر این امر تاکید کردند که جوانان باید مورد توجه قرار گیرند و بر روی آنها که فطرتشان آماده پذیرش حقایق است، سرمایه گذاری کرد.

وی ادامه داد: امروز غرب و مخصوصا جوانان از  زندگی مادی و صنعتی خسته و سرخورده شده اند، لذا به دنبال مأمنی برای پناه می گردند که در این زمینه باید آنها را با مبانی اصیل اسلامی آشنا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی با تاکید بر این که پیام رهبر فرزانه انقلاب حاوی نکات بسیار کاربردی بود که باید واکاوی شده و در عرصه تبلیغ بین المللی به عنوان منشور مورد استفاده قرار گیرد، ابراز داشت: یکی از مسایل مهمی که رهبر معظم انقلاب برآن تاکیدکردند این بود که جوانان مستقیم به منابع دینی مراجعه کرده و با حقیقت اسلام آشنا شوند، این امر در درجه اول تاکید بر حس فطری پژوهشگری و از طرف دیگر استفاده از قانون آزادی بیان و عقیده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: دستگاه دیپلماسی کشور و مبلغان فعال در عرصه بین الملل باید در نشر و تبیین این پیام تلاش لازم را انجام داده  و در راستای آگاهی سازی جوانان گام بردارند.

مسئول مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در پایان خاطرنشان کرد: البته مضامین این پیام طوری است که قابل استفاده همگان بوده و باید در داخل کشور نیز تبیین و ترویج شود.

انتهای پیام 313/18

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha