پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
[۱۴] پیام رهبر معظم انقلاب

حوزه/به همت حوزه علمیه خواهران، فراخوان جشنواره بین المللی پیام حضرت آیت الله خامنه‌ای به جوانان اروپا و آمریکای شمالی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، با توجه به  اهمیت پیام حضرت آیت الله خامنه‌ای(حفظه الله) به عموم جوانان در اروپا و آمریکای شمالی و ضرورت ارسال و انتشار این مهم به اقصی نقاط جهان بویژه مخاطبان اصلی‌اش در اروپا و آمریکای شمالی، دفترارتباطات و بین الملل جامعة الزهرا، جشنواره بین المللی‌ پیام حضرت آیت الله خامنه‌ای (L۴UFestival ) را برگزار می کند.

نام لاتین جشنواره(Letter For You Festival) و به اختصار (L۴UFestival) است که از(Letter For You) گرفته شده و به معنای نامه ای برای تو است. این نام هم جهت با حرکت پایگاه اطلاع رسانی و صفحات اجتماعی مقام معظم رهبری، حول محور پیام ایشان به عموم جوانان در اروپا و آمریکای شمالی انتخاب شده است.

جشنواره بین المللی پیام آیت الله العظمی خامنه‌ای(حفظه الله) به عموم جوانان در اروپا و آمریکای شمالی در ۹ بخش برگزار می شود:

۱. مستند سازی پیام با وقایع تاریخی به صورت تصویری و متون تاریخی

۲. تولید کلیپ

۳. تولید تیزر و نریشن

۴. طراحی پوستر

۵. طراحی لوگو

۶. وبلاگ نویسی

۷. ترجمه پیام به زبان‌ها و گویش‌های مختلف

۸. فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و انتشار متن پیام

۹. ایده پردازی جهت تولید راه‌هایی زودبازده و کم هزینه برای انتشار و ارسال پیام رهبر معظم انقلاب به سرتاسر جهان.

 علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ها و رایانامه‌های جشنواره تماس حاصل کرده وآثار خود را به آدرس دبیرخانه جشنواره بین المللی پیام آیت الله العظمی خامنه‌ای ارسال نمایند.

نشانی دبیرخانه، قم، بلوار امین، میدان دفاع مقدس(سالاریه)، بلوار بوعلی، حوزه علیمه خواهران جامعة الزهرا(سلام الله علیها)، روابط عمومی، واحد تولید رسانه، دبیرخانه جشواره بین المللی پیام حضرت آیت الله خامنه‌ای.

تلفکس دبیرخانه: ۰۲۵۳۲۹۳۵۸۵۰

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha