پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شعبان تقی خانی

حوزه/ پیام مقام معظم رهبری خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، دعوت آنان به تحقیق در مورد دین اسلام براساس منابع اصلی این دین، عقل و فطرت انسانی است.

حجت الاسلام شعبان تقی خانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن(ع) قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، بیان کرد: پیام مقام معظم رهبری خطاب به جوانان اروپاو آمریکای شمالی، دعوت آنان به تحقیق در مورد دین اسلام براساس منابع اصلی این دی، عقل و فطرت انسانی است تا در مسیر رشد و کمال قرار گیرند.

وی افزود: متاسفانه غربی ها طی چندین سال فعالیت های تبلیغی و سیاسی خود چهره ای وارونه از اسلام و آموزه های اسلامی به مردمان خود ارائه کرده و آنان را از چهره واقعی اسلام دور نگه داشته اند.

این محقق حوزوی ادامه داد: مقام معظم رهبری در فضایی عقلانی و به دور از مسائل سیاسی، جوانان اروپایی و آمریکای شمالی را به تفکر و تحقیق درباره دین اسلام، فارغ از هر گونه برداشت سطحی و تاثیر پذیری از تبلیغات سوء دشمنان دعوت کرده اند.

حجت الاسلام تقی خانی اضافه کرد: ایشان در زمانی این پیام را نوشته اند که یک بار دیگر غربی ها به مقدسات اسلامی توهین کرده و مسلمانان هم در نقاط مختلف جهان نسبت به این اهانت از راه های گوناگون واکنش نشان داده‌اند به این ترتیب همه نگاه ها و اذهان عمومی متوجه اسلام شده و مقام معظم رهبری از این فرصت استفاده کردند و جواب یاوه گویی های غربیان را با این ابتکار راهبردی دادند .

وی افزود: حرکت مقام معظم رهبری نشان از درایت و اشراف ایشان به اوضاع سیاسی و اجتماعی جامعه جهانی است و چنانچه جوانان غربی به مفاد این نامه دقت کرده و دنبال اسلام حقیقی باشند می توانند با آیین واقعی نجات بخش اسلام آشنا شده و از برکات آن در سرزمین های خویش بهره مند شوند.

حجت الاسلام تقی خانی بیان کرد: «اسلام حقیقی»، اسلامی نیست که گروهک تروریستی داعش با حمایت غربی ها و با پرچم سیاه منقش به اسم "محمد رسول الله(ص)" به نمایش می گذارد، بلکه اسلام واقعی، دینی الهی است که قرآن و سیره معصومین (ع) منبع اصلی شناخت آن است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن (ع) قزوین تصریح کرد: گروهک تروریستی داعش ساخته و پرداخته مستکبرین غربی است تا اهداف شوم آنان را در کشورها و منطقه خاورمیانه پیاده کرده و چهره ای زشت و جنایتکارانه از اسلام به نمایش بگذارند.

وی یادآور شد: جوانان اروپایی و آمریکای شمالی باید بدانند آموزه های الهی و دینی اسلام و سیرت و سنت نبوی (ص) می تواند در جهان امروز که آکنده از ظلم و جنایت است، نجات بخش انسان ها در سراسر جهان باشد .

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha