سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 343459
۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲
علی مصائبی

حوزه / مطالعه و تحقیقات مردم جوامع غربی درباره اسلام، قرآن و پیامبر اعظم(ص) باعث روشنگری و گرایش آنان به اسلام و خنثی سازی پروژه اسلام هراسی و اسلام ستیزی سران استکبار خواهد شد.

حجت الاسلام علی مصائبی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا،  تصریح کرد: مطالعه و تحقیقات مردم جوامع غربی درباره اسلام، قرآن و پیامبر اعظم(ص) باعث روشنگری و گرایش آنان به اسلام و خنثی سازی پروژه اسلام هراسی و اسلام ستیزی سران استکبار خواهد شد و رهبر معظم انقلاب به درستی این مسئله را دریافته اند.

این محقق حوزوی ادامه داد: امروز با توجه به این که استکبار و ایادی آنها دست خود را از ارائه حق و آزادی نسبت به دنیا خالی می بینند در صددند تا با اقدامات توهین آمیز علیه اسلام و مسلمین، جلوی پیشرفت اسلام را بگیرند، در حالی که از این مسئله غافل اند که خداوند مکر آنان را به خودشان باز می گرداند.

وی تصریح کرد: قطعا صهیونیست ها در پشت پرده اهانتی که توسط نشریه فرانسوی صورت گرفته، قرار دارند و این عمل نشان دهنده ناتوانی غرب و استکبار در مقابل آیین نجات بخش اسلام است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی قزوین، افزایش فروش قرآن کریم در غرب به ویژه فرانسه را نشان دهنده شکست سران استکبار در  پروژه اسلام ستیزی است، افزود: اقدامات اهانت آمیز غربی های نشان می دهد که دست آنها از همه جا کوتاه شده و این گونه حرکت ها  آخرین حربه آنان در راستای ضربه زدن به اسلام و مقدسات ادیان دیگر است.

حجت الاسلام مصائبی با انتقاد از عملکرد دولت های غربی، گفت:  متاسفانه نخست وزیر انگلیس، اقدام این چنین نشریات و حرکات اهانت آمیز نسبت به ادیان دیگر را در واقع یک کار قانونی می داند، در حالی که این گونه اعمال خلاف مصوبات بین المللی و عقیده و افکار عمومی است.

وی در پایان تاکید کرد:  همه مسلمانان جهان باید با اتحاد و همبستگی این حرکت اهانت آمیز را محکوم کرده و اجازه ندهند چنین حرکت های زشتی دوباره تکرار شود.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha