شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بهروز اثباتی

حوزه/ فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: پیام ولی امر مسلمین جهان به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی دارای سه وجه اساسی و بنیادین است.

سردار بهروز اثباتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: ابتکار و دوراندیشی رهبر معظم انقلاب در صدور این پیام تاریخی، دارای سه وجه و زوایای مختلفی از جمله " مقابله با موج اسلام هراسی"، " تعمیق اندیشه های اسلامی در سطح قشر خاکستری جهان غرب" و " مسئولان فرهنگی کشورمان" می باشد.

وی با بیان اینکه کشور در شرایط یک جنگ تمام عیار فرهنگی با غرب است، افزود: تدبیر رهبری در صدور پیام دعوت جوانان غرب برای تحقیق و تفحص بدون واسطه پیرامون اسلام، در واقع سدّ عظیمی را در برابر هجمه دشمنان نسبت به اسلام و موج اسلام هراسی آنان به ویژه اعیادی رژیم صهیونیستی در کشورهای مختلف ایجاد کرد.

فرمانده قرارگاه سایبری ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: شناسایی و فعال کردن قشر خاکستری جوامع غرب پیراموان اندیشه های اسلامی، جنبه دیگر پیام رهبر فرزانه انقلاب می باشد که بی شک نتیجه و ثمرات مثبت آن را در آینده‌ای نزدیک شاهد خواهیم بود.

سردار اثباتی، گوشزد به مسئولان فرهنگی را بُعد دیگر پیام رهبری توصیف و تصریح کرد: حضرت آقا در این پیام به مسئولان فرهنگی کشور گوشزد می کنند که این عرصه را دریابید، عرصه ای که مرز، ادبیات، زمان در آن معنایی ندارد.

وی تاکید کرد: فضای مجازی هم تهدید را ایجاد می کند هم فرصت را خلق می کند، ما باید با برنامه ریزی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و از ظرفیت های موجود محیط مجازی در جهت نشر ارزش ها، معارف، دانش های انقلاب اسلامی بهره کافی ببریم.

سردار اثباتی اظهارداشت: امروز جنگ فیزیکی ما به پایان رسیده، اما در حال جنگی به مراتب حساستر هستیم که‌‌ همان جنگ فرهنگی بوده و دشمن برای این جنگ تمام عیار چیزی کم نگذاشته است.

وی ادامه داد: امروز مخاطبان جوان ما که تحت آماج عملیات اسلام هراسی دشمنان هستند، به نوعی محور هدایتی احتیاج دارند  که مقام معظم رهبری در این پیام، مسیر و نقشه راه را ارائه کردند و امید است تا همه ما خوب ببینیم، بشنویم و به کار ببندیم.

انتهای پیام   313/17

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha