شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت اسلامی والمسلمین علی اسلامی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: بی شک پیام مقام معظم رهبری خطاب به جوانان غربی، تاثیر مهمی برجهان خواهد داشت و تاثیرات آن از هم اکنون نیز شروع شده است.

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به تاثیر بسیار مهم و کلیدی پیام معظم رهبری خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی اظهار داشت: این پیام در امر بیداری ملت های جهان خصوصاً نسل جوان و تشنه معارف اسلام ناب بسیار موثر است و دارای برکات فراوانی در آینده خواهد شد.

وی با بیان این که امروز اسلام ناب محمدی (ص) یکی از موانع اصلی فراروی استکبار جهانی و زورگویان عالم است، گفت: آن ها با اسلام هراسی به دنبال آن هستند که چهره اسلام را در نزد مردم جهان به ویژه جوانان مخدوش کنند و پیام مقام معظم رهبری و دعوت ایشان به شناخت اسلام از طریق خود قرآن و آموزه های این دین آسمانی، نقشه دشمنان را خنثی می کند.

استاد حوزه علمیه یادآور شد: سران استکبار مانند سران قریش در صدر اسلام پی برده اند که اسلام جلوی اهداف و منافع ظالمانه آنان می ایستد و ملت ها را آگاهی می بخشد و اگر دیروز سران قریش از دین و مکتب اسلام ترس داشتند امروز هم سران استکبار همان وحشت را دارند .

وی افزود: اتفاقاً این ترس و وحشت پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تاثیر ایران اسلامی در جهان بسیار بیشتر هم شده است؛ چرا که مشاهده کرده اند که اسلام به وسیله انقلاب در ایران به عنوان یک حکومت و دستور زندگی مطرح و پیاده شده و به الگویی برای تمام دنیا تبدیل شده است.

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب به درستی و به موقع با صدور این پیام در راستای معرفی اسلام به جهانیان گام برداشته و جوان های اروپا و آمریکای شمالی را مخاطب قرار داده و فرمودند که برای شناخت اسلام به متن آن به ویژه قرآن کریم و سیره پیامبر(ص) مراجعه کنند.

وی در خاتمه بیان داشت: به لطف الهی انتشار پیام مقام معظم رهبری در غرب تاثیر بسزایی گذاشته، اما با این حال باید توجه داشت که اساساً تاثیر امور تبلیغی تدریجی است و در آینده شاهد برکات و دستاوردهای بیشتر این پیام خواهیم بود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha