پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نامه رهبری

حوزه/ دولتمردان آمریکا به جای دخالت در امور دیگر کشورها و تروریست خواندن مسلمانان، امورداخلی خود را اصلاح کرده و دست از ظلم، جنایت، تبعیض و تفرقه افکنی بردارند.

حجت الاسلام صادقی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند  با اشاره به تلاش غرب در گسترش اسلام هراسی، اظهارداشت: جاذبه های اسلام سبب گرایش مردم و جوانان غربی به این دین الهی و شتاب موج اسلام خواهی در اروپا و آمریکا شده و این مسئله سران استکبار را به هراس انداخته است.

مدیر مدرسه علمیه ثامن الائمه(ع) خراسان جنوبی با اشاره به این که غرب به هر بهانه ای به مقابله با اسلام برخاسته و پروژه اسلام ستیزی را دنبال می کند، افزود: دولتمردان غربی دست به دست هم داده و به جان اسلام و امت اسلامی افتاده اند.

وی، اهانت به ساحت پیامبر رحمت و مهربانی را یکی از برنامه های غرب در مقابله با اسلام دانسته و خاطر نشان کرد: غربی ها از این طریق درصدد نابودی اسلام بودند، اما رهبر معظم انقلاب با پیام حکیمانه خود به جوانان اروپا و آمریکا، این قضیه را مدیریت کردند.

حجت الاسلام صادقی به بازتاب های بین المللی پیام رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: معظم له جوانان غربی را به مطالعه و تحقیق درباره حقیقت اسلام و قرآن، بدون توجه به هجمه های تبلیغاتی دعوت کردند که با استقبال گسترده آنان روبرو شد.

 مدیر مدرسه ثامن الائمه(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: سران غرب سعی دارند این پیام را تحریف کرده و با ادبیات دیگری انتقال دهند، ما نیز باید سعی کنیم واقعیت و محتوای آن را به جوانان اروپا و آمریکا منتقل کنیم، چون اگر جوانان غربی به درستی آن را دریافت نمایند، قطعا در نابودی کفر تاثیرگذار خواهد بود.

 وی، رسالت حوزویان را در تبیین و نشر پیام رهبر معظم انقلاب سنگین خواند و  افزود: آحاد جامعه بویژه روحانیت و نخبگان باید با استفاده از همه ظرفیت ها، برای نشر جهانی این پیام تلاش کنند.

مدیر مدرسه ثامن الائمه(ع) در ادامه با اشاره به دروغگویی و پنهان کاری دولتمردان غربی، ابراز داشت: دولتمردان آمریکا به جای دخالت در امور دیگر کشورها و تروریست خواندن مسلمانان، امورداخلی خود را اصلاح کرده و دست از ظلم، جنایت، تبعیض و تفرقه افکنی بردارند.

حجت الاسلام صادقی در پایان با تاکید بر این که اسلام به عنوان دین کامل و جامع بن بست های پیش روی بشریت را گشوده است، گفت: اگر بتوانیم اسلام ناب را به دنیا معرفی کنیم، بهترین خدمت را انجام داده ایم، چون دست سران کشورهای عربی به اصطلاح مسلمان، با دشمن در یک کاسه است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha