پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 345780
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵
روحانیون

حوزه/ مدیر روابط عمومی مدرسه علمیه معصومیه(سفیران هدایت) بیرجند از پذیرش داوطلبان واجد شرایط در این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام زارعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، در خصوص ثبت نام حوزه علمیه معصومیه(سفیران هدایت) بیرجند اظهار کرد: ثبت نام این مدرسه از اول بهمن ماه آغاز شده و تا نیمه فرودین ماه 94 ادامه دارد.

مدیر روابط عمومی مدرسه علمیه معصومیه بیرجند با اشاره به شرایط پذیرش داوطلبان، گفت: حوزه علمیه سفیران هدایت از داوطلبین دارای مدرک دیپلم (متولدین سال 1372) به بعد ثبت نام به عمل می آورد، البته سنوات تحصیلی بالاتر و خدمت نظام وظیفه به حداکثر سن افزوده می شود.

وی خاطرنشان کرد: حافظان کل قرآن کریم، آزمون کتبی ندارند و پذیرش آنان بر اساس معدل کل آخر مدرک تحصیلی و قبولی در مصاحبه خواهد بود.

حجت الاسلام زارعی با اشاره به تحصیل شبانه روزی طلاب در طول پنج سال در مدسه علمیه معصومیه بیرجند، تصریح کرد: فلسفه وجودی سفیران هدایت، پرورش مبلغ دینی است، یعنی طلابی که وارد این مجموعه می شوند در طول یک دوره 5 ساله به گونه ای آموزش می بینند که پس از فارغ التحصیلی، برای ترویج احکام و اعتقادات دینی، به مناطق مختلف اعزام می شوند.

مدیر روابط عمومی مدرسه علمیه معصومیه بیرجند، زمان برگزاری آزمون ورودی را روز جمعه، 28 فروردین 94 اعلام کرد و گفت: نتایج آزمون 25 اردیبهشت 94 از طریق سایت معاونت آموزش حوزه های علمیه کشور به نشانی www.Howzeh-qom.ir قابل رویت خواهد بود. همچنین داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر  و دریافت دفترجه راهنما  به این سایت مراجعه نمایند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین عباسی IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
    0 0
    سلام در نتیجه آزمونم نوشته مردود به علت تکمیل ظرفیت و عدم کسب امتیاز لازم و فقط سه اولویت بیرجند قاین و قم را زده بودم آیا امکانش هست اولویت های جدید برای پذیرش داشته باشم؟