چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
میرزایی - بیرجند

حوزه / استاد حوزه علمیه بیرجند با بیان اینکه امروز دشمن با تمام قوا درصدد شبهه افکنی است، گفت: باید با تقویت فرهنگ جهاد و استکبار ستیزی و توانمندی علمی به مقابله با این شبهات برویم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین میرزایی، در مراسم بزرگداشت امیر خلبان شهید محمد حسین رئوفی فرد که ظهر امروز در مدرسه علمیه معصومیه بیرجند برگزار شد،   با اشاره به اینکه در حال حاضر شبکه های مختلفی علیه تشیع فعالیت می کنند، گفت: متاسفانه امروز ماهواره ها تمام حرف های ما را چه خوب و چه بد به کل دنیا پخش می کند، این صنعت هم می تواند برای بشر فایده و هم ضررداشته باشد.

وی عنوان کرد: غرب و شرق با تدبیر شیطانی سازمان های جاسوسی خود و با حمایت سازمان ملل، دست به دست هم داده تا نظام اسلامی را خدشه دار نمایند.

این استاد حوزه با اشاره به این که شهدا و جانبازان با افتخار آفرینی، تا پای جان در مقابل دشمنان ایستادند، ابراز داشت:

شهدا با شجاعت و دلیری در مقابل دشمن جنگیدند، تا کسی به خود جرأت جنگ با  این مملکت را نداشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین میرزایی ادامه داد: بعد از پایان 8 سال دفاع مقدس، دنیا اعلام کرد که در مقابل ایران شکست خورده و سرسوزنی از خاک کشور ما به دست دشمن نیفتاد.

وی با اشاره به رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، افزود: در 150 سال گذشته هر جنگی اتفاق افتاد، بخشی ازخاک ایران اشغال شد،ولی  در هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان با رشادت جنگیدند و اجازه ندادند که دشمن حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی را به تصاحب در آورد.

استاد حوزه علمیه بیرجند، در ادامه با اشاره به خطر گروه های افراطی، تصریح کرد: داعش محصول سازمان های جاسوسی انگلیس، اسرائیل و آمریکا است، چرا  یک گلوله هم از سوی داعش به سمت اسرائیل شلیک نمی شود؟

وی خاطر نشان کرد: نسل گذشته در دوران انقلاب و دفاع مقدسبه وظایف خود درست عمل کرد و هنوز سردار سلیمانی ها و امثال ایشان هستند که ریشه کفر را بر کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میرزایی در پایان با بیان اینکه امروز طلاب باید با فراگیری رشته های تخصصی حوزوی به جامعه خدمت کنند، افزود: تقاضای عاجزانه من از طلاب این است که خوب درس بخوانند و سلام را در تمام دنیا فراگیر کنید.

برپایه این گزارش، مادر شهید محمد حسین رئوفی فرد، خانه شخصی خود را  چندی پیش در مراسمی وقف ساخت حوزه علمیه کرده بود و این مراسم به مناسبت یادبود این شهید خلبان در روز سالگردش انجام گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha