جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/: مدیر مدرسه ملاعبدالله بشرویه گفت: هدف اصلی واساسی دشمن این است که همیشه خاورمیانه در گیر یک جنگ باشد اگر ما به خودمان مشغول باشیم دیگر کسی به فکر آزادی فلسطین نخواهندبود.

 حجت الاسلام وطن دوست، مدیر مدرسه ملاعبدالله بشرویه در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری« حوزه» در بیرجند، با اشاره به پروژه اسلام هراسی دشمن اظهار کرد: از همان ابتدا که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید پروژه اسلام هراسی به عنوان جنگ سرد کلید خورد و استکبار برای اینکه بتواند نسبت به جمهوری اسلامی ایران سلطه فرهنگی داشته باشد اسلام هراسی را سرلوحه کار خود قرار داد.

وی ادامه داد: هدف و مبنای اساسی آنها از این کار این بود که مسلمانان را طوری نشان دهند که شدیدا افراط گرا هستند و هیچ قانون بین المللی را قبول ندارند.

حجت الا سلام وطن دوست،با بیان اینکه اسلام هراسی با بحث القاعده و ماجرای 11سپتامرتشدید شد عنوان کرد: همه اینها یک برنامه ریزی بود تا نشان دهند مسلمانان؛ دین صلح، اهل مذاکره  وحقوق بشر نیستند.

مدیرمدرسه علمیه بشرویه، ظهور داعش را تشدید جلوه اسلام هراسی اسرائیلی و آمریکایی دانست و افزود: بعد از اینکه القاعده با کشته شدن بن لادن به ورطه فراموشی سپرده شد، یک گروه افراط گرا در سوریه تشکیل شد که طبق اطلاعاتی که خودشان افشا می کنند تغذیه فکریشان پاکستان، عربستان وهابیت است که فقط به دنبال پرورش تروریست هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان در کنار اسلام هراسی، شیعه کشی راهم  به راه انداختند گفت: البته این افراطی ها تفکیکی بین شیعه وسنی قائل نیستند و مسلمانان را سر می برند و مرتب روی این مطالب تبلیغ می کنند وماهواره و موتور های جستجو گر این ها را نشان می دهد و پشتیبانی می کند.

حجت الاسلام وطن دوست  افزود: خیلی از مطالبی که در کشورهای غربی و آمریکا اتفاق می افتد، به راحتی سانسور می کنند و از کنار آن می گذرند وجنا یاتشان را زود از صفحات اجتماعی و اینتر نت حذف می کنند تا مردم متوجه کار های آنان نشوند.

وی با اشاره به کشتار مردان، زنان و کودکان فلسطینی توسط صهیونیست های  جنایتکار خاطرنشان کرد: هدف اصلی واساسی دشمن این است که همیشه خاورمیانه در گیر یک جنگ باشد اگر ما به خودمان مشغول باشیم دیگر کسی به فکر آزادی فلسطین  نخواهند بود و اینکه اسرائیل آنجا را غصب کرده و دست به کشتار مردان، زنان و کودکان بیگناه فلسطینی می زند نیست.

وی به نامه رهبری به جوانان اروپا  و آمریکای شمالی اشاره کرد وگفت: مغز نامه و پیام رهبری این بود که به جوانان اروپایی وهمه دنیا  بفهماند که  بین مسلمانان  از یک سو  و بین کسانی که به نام اسلام افراطی گری می کنند و بین ما که حکومت اسلامی تشکیل دادیم وبر اساس قوانین انسانی و حقوقی که از طرف خود خداوند است رفتار می کنیم تفکیک قائل شوند.

حجت الاسلام وطن دوست به وظیفه روحانیون ومردم در قبال این نامه اشاره کرد ویادآور شد:  وظیفه همه مردم خصوصا روحانیون این است که با تفسیر, توضیح و تاویل این نامه را انتشار دهند و مطالبش را برای جوانان اروپایی توضیح دهند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha