جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رهبری

حوزه/ رهبر معظم انقلاب با ایمان و توکل قوی، وارد خط مقدم مقابله با اسلام ستیزی شدند و این مسئله وظیفه خطیر وسنگین طلاب و روحانیون را سنگین تر می کند.

حجت الاسلام اسکندری در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، با تبریک میلاد با سعادت حضرت امام حسن عسکری(ع) گفت: در روایتی از امام حسن عسکری علیه السلام نقل شده است که می فرمایند "خَصلَتانِ لَيسَ فَوقَهُما شَى ءٌ: الإيمانُ بِاللّه ِو نَفعُ الإخوانِ/ دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست، ايمان به خدا و سود رساندن به برادران (دینی)".

مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری (ع) چادگان با بیان این که از این روایت می توان در بحث ایمان استفاده کرد، افزود: اگر ایمان واقعی به خداوند متعال داشته باشیم هیچ به بن بست نخواهیم خورد.

وی در ادامه با اشاره به پیام مقام معظم رهبری خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب با ایمان و توکل قوی، وارد خط مقدم مقابله با اسلام ستیزی شدند و این مسئله وظیفه خطیر وسنگین طلاب و روحانیون را سنگین تر می کند.

حجت الاسلام اسکندری تصریح کرد ایمان به خدا باعث شد که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی برسد و ما امروز در سایه این انقلاب هم زندگی کنیم و هم دینداری؛ ایمان به خدا به زندگی انسان حیات طیبه می بخشد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha