جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام اسکندری

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: همه باید بکوشیم که در سال جدید، با وحدت و همدلی ملی، اقتدار نظام را به دنیا نشان دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسکندری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، گفت: هدف از نامگذرای شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب، ایجاد همدلی و همزبانی بین دولت و ملت و همچنین یأس دشمن است، بنابراین می طلبد همه آحاد ملت و دولت مردان در اجرای بیانات مقام معظم رهبری تلاش کنند تا با ایجاد همزبانی و همکاری، مشکلات جامعه نیز ازبین برود.

وی افزود: این نام گذاری ها در واقع همچون نقشه راهی برای مردم و مسئولان است که با توجه به اوضاع داخلی و خارجی، بهترین عملکرد را در راستای ارتقای نظام اسلامی داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با تاکید بر این که امروز بیش از پیش نیاز جدی به پیوند و انسجام میان ملت و دولت احساس می شود، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بر اهمیت  این مسأله تأکید فراوانی دارند و اگر دولت بخواهد شعارها و اهداف خود را در خدمت رسانی به مردم به درستی عملیاتی سازد، بیش از هر چیز نیازمند حمایت و پشتیبانی مردم در عرصه های مختلف است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسکندری یادآور شد: بی شک مردم آگاه، بصیر و انقلابی جامعه اسلامی شایسته بهترین و صادقانه ترین خدمت ها هستند و باید مسئولان برای حل مشکلات جامعه، از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

وی با اشاره به این که دولت برای کارآمدی بهتر نیازمند حمایت افزون تر است، خاطر نشان ساخت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند باید از دولت مشروع و قانونی به خوبی حمایت کرد، البته دولتمردان نیز باید در برابر انتقادات با سعه صدر و خویشتن داری بیشتر رفتار کنند تا شاهد انسجام ملی حول محور ولایت فقیه باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha