سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت‌الاسلام نبوی

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه های علمیه با بیان اینکه مقام معظم رهبری به شاه بیت معضل سیاسی کشور اشاره کرده‌اند گفت: اگر بین مردم و حاکمیت الفتی ایجاد شود و مردم دولت را از خود بدانند بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن نبوی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های خوب و بارز نظام جمهوری اسلامی ایران انتخابات است اظهار داشت: در هر دوره‌ای که انتخابات صورت می‌گیرد جناحی بر سر کار می‌آیند و بعد از مدتی کنار می‌روند و گروه دیگری می‌آیند و هر کدام از این گروه‌ها دارای قوت و ضعف‌هایی هستند.

وی با بیان اینکه در هر دوره‌ای که مردم به شخصی به عنوان رئیس جمهور رأی داده‌اند مقام معظم رهبری به رأی مردم احترام گذاشته و حکم رئیس جمهور را تنفیذ کرده‌اند گفت: در هر دوره‌ای که دولتی سر کار می‌آید جناح‌های مخالف گاهی بی‌انصافی کرده و نقطه‌ضعف‌ها را بزرگ‌تر جلوه می‌دهند و خدمات را کوچک جلوه داده و گاهی از خدمات صحبت نمی‌کنند که کار مذمومی است.

معاون تبلیغ حوزه بیان کرد: یکی دیگر از پدیده‌های مذموم این است که هر دولتی که سر کار می‌آید تمام نیروهای مربوط به دولت قبل چه آن‌هایی که توانمند و چه آن‌هایی را که غیر توانمند بودند را کنار می‌گذارد.

وی با بیان اینکه صرف مطرح کردن ضعف‌های دولت‌های قبلی موجب می‌شود که مردم نسبت به حاکمیت بدبین شوند افزود: پشتوانه نظام ما مردم است که سالیان سال ایستاده‌اند و مقاومت کرده‌اند و با بزرگنمایی ضعف‌ها و کوچک نمایی نقاط قوت این پشتوانه را از دست خواهیم داد.

حجت الاسلام و المسلمین نبوی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به شاه بیت معضل سیاسی کشور اشاره کرده‌اند ابراز داشت: اگر بین مردم و حاکمیت الفتی ایجاد شود و مردم دولت را از خود بدانند بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

وی مطرح کرد: در اتحاد بین مردم و دولت باید نقطه‌ضعف‌ها گفته شود تا آنها رفع شوند و مسئولین نیز باید ظرفیت داشته باشند تا با همفکری مردم مشکلات کشور حل شود.

معاون تبلیغ حوزه با بیان اینکه کشور ما پس از انقلاب مشکلات بسیاری را پشت سر گذاشته است و توانسته 8 سال جنگ را اداره کند و اکنون به این قدرت برسد گفت: اکنون ایران قدرت بسیار بزرگی است که در برابر استکبار جهانی ایستاده است و این توانمندی نتیجه خون شهدا و تلاش سالیان زیاد مدیران کشور است.

وی ادامه داد: اگر شعاری که رهبری انتخاب کرده‌اند را عملیاتی کنیم، درصد زیادی به وحدت درونی دست پیدا می‌کنیم که قطعاً این وحدت درونی مورد انتقاد آمریکا است.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha