شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محسن غرویان

حوزه/ عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه تقویت و گسترش حمایت ها از دولت در سال جاری بر اساس تاکید مقام معظم رهبری را خواستار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محسن غرویان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به تاکید خاص مقام معظم رهبری در نام گذاری سال مبنی بر لزوم حمایت از دولت و نیز سعه صدر مسئولان دولتی در امر نقد و انتقادات ابراز داشت: کسانی که خود را مدعی تبعیت از ولایت می دانند باید بر اساس فرمایش رهبر فرزانه انقلاب از دولت مشروع و قانونی حمایت کرده و در حد توان آن را در انجام ماموریت ها و برنامه های خدمت رسانی یاری کنند.

وی همچنین افزود: البته مسئولان و دولتمردان نیز می بایست در مواجهه با انتقادات ، با سعه صدر برخورد کرده و بدانند که انتقاد سازنده و دلسوزانه به سود آن ها و فعالیت هایشان است.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه گفت: همدلی بیشتر ناظر به مساله درونی است و همزبانی مربوط به ظاهر است و لذا دولت و ملت باید در ظاهر و باطن ، همدل و همزبان باشند.

وی خاطرنشان کرد: ما برای تحقق پیشرفت و توسعه کشور در همه عرصه ها امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند همدلی و همزبانی دولت و ملت هستیم و امسال باید به این شعار به صورت جدی پرداخته شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha