جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محسن غرویان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین غرویان گفت: مطرح شدن رئیس جمهور و تیم مذاکره کننده ایران در سطح جهانی عزت و افتخار و پیروزی بسیار بزرگ برای حوزه، نظام جمهوری اسلامی و ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین غرویان در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با بیان اینکه توافق هسته در صورت اجرا یک پیروزی بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران است گفت: آنچه که مواضع به حق ایران در استفاده از انرژی هسته‌ای بود در این توافق مورد قبول دنیا قرار گرفت.

وی ادامه داد: دنیا درصدد بود که ایران را از حق هسته‌ای خود محروم کند که با مقاومت ملت ایران مواجه شد و این خود یک پیروزی بزرگ است.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه این توافق، ایران را در سطح یک کشور ابرقدرت در کنار 6 کشور مهم دنیا مطرح کرد گفت: وزرای امور خارجه کشورهای بزرگ جهان و حتی رئیس جمهور آمریکا قدرت ملت ایران را پذیرفتند، این یک پیروزی سیاسی و عظمت آفرین است.

وی با اشاره به اینکه این توافق از دید حوزه علمیه نیز یک پیروزی بزرگ است گفت: در این توافق یک عالم روحانی و در لباس روحانیت در مقام رئیس جمهور ایران در سطح جهان مطرح شد و در کنفرانس مطبوعاتی پاسخ رئیس جمهور آمریکا را داد.

حجت الاسلام و المسلمین غرویان گفت: رئیس جمهور آمریکا گفته بود که تحریم‌ها برای این بود که ایران را به پای میز مذاکره بکشاند و رئیس جمهور ایران جواب او را داد و گفت که تحریم‌ها برای تسلیم و به زانو درآوردن ایران بود نه مذاکره که موفق نشدند.

وی گفت: مطرح شدن رئیس جمهور و تیم مذاکره کننده ایران در سطح جهانی در کنار کشورهای مهم دنیا یک عزت و افتخار و پیروزی بسیار بزرگ برای حوزه، نظام جمهوری اسلامی و ایران است.

انتهای پیام/313/30

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بی سوادان IR ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم. حضرت استاد 1- چرا شما نظر خود را به حوزه تعمیم می دهید. 2- الحمد لله خود شما که کتاب منطقی دارید و اصول تدریس می فرمایید به قیود احترازی ذلت بار در این بیانیه توجه نموده اید. 3- آیا یک سیستم هسته ای اخته را به وضوح با این تئافق نامه نمی بینید. 4- حتما واژه راستی آزمایی را مورد توجه قرار داده اید؛ یعنی هم قاضی و هم بازرس از خود آنهاست. تا به حال کی آژانس به طور حتمی صحت سیستم هستی ای ایران را تایید کرده است. 5- آیا فردو تعطیل نشده است. تغییر ماهوی یک مرکز مساوق با تعطیلی آن نیست 6- و ...